5 Mart 2013 Salı

DURULMAK ÜZERİNE

saf ve temiz bir gülümseyişle merhaba demek istedim bugün size...

bağrı yanık dostlara da merhaaaabaaa!
işte günün şarkısı sizlere:merhabalar dolu bir eski şarkı buldum sizler için:
Banu Maralman söylesin: Sigaramın dumanı

 ister sürü halinde gezin tozun....
yaz kış demeden koruyun sürünüzü...
ister tek tabanca olun dostlar...

ya da iki ayrı bedende tek can...
Mutlu anların kıymetini bilelim canlarım...
enerjinizi sizden çalan kişiler, olay ve mekanlardan  uzak durun...
hatta sizseniz kendi enerjinizi çalan: kend,inizden de azıcık uzak durun derim nacizane ;) nasıl mı olacak, çok basit, negatif duygu halinde yakaladınız kendinizi diyelim, çıkın dışarı, kaçın kendinizden, kısa bir süre ara verin yaptığınız uğraşa...
Kendinizden büsbütün kaçın demiyorum ama enerji toplamak adına, sakinleşmek adına, durulup yeniden kurulmak adına uzaklaşın o anki iç sesinizden...sezgilerinize kulağınızı kapayın demiyorum ama, dikkat.
İnsan sezgilerinin sesine öenm vermez mi hiç? benim kastım başka, bazen bilinçaltımız bizi geri tutar, aman kırılma, aman kaç der durduk yere...
ya da daha fol yok yumurta yokken içiniz daralır, kötü kötü düşünceler kaplar bedeninizi..


*sakin ve aklı başında davranarak beni böyle hissettiren ne: bir şey mi unuttum, bir hata mı yaptım, ne eksik vb. birkaç soru sorun kendinize canlarım.
Baktınız cevap yok, "aradığınız kişiye şuanda ulaşılamıyor " diyen bir telesekreter mekanik mekanik konuşuyor adeta...siz de çıkın o ruh halinden kendinizi, kurtarın diyorum değerli okurlarım...

**Geçmişte değil şimdi de yaşayın..gelecekte de değil!

bunları neden mi yazıyorum; bahar geliyor da ondan...
kırılmalar, küsmeler, incinmeler, sudan bahanelere sığınmalar hep değişen mevsime uyma mücadelesi veren ruhlarımızın hezeyanları da ondan.
bugün çevremde tam da bu ruh haline uyan birçok insan gördüm de ondan;)

***  PORSELEN BEBEK OLURSANIZ KIRAN ÇOK OLUR   zira!

***Durulun, durulanın...kafanızdaki ve çevrenizdeki "gereksizlerden" uzaklaşın canlarım: bu bir insan da olabilir, bir eşya da olabilir, bir düşünce tarzı, his ya da ön yargı da olabilir...
-olabilir oğlu olabilir;)

***Hayatı kabullenin dostlar.

işte size ipuçları, yakalayın  bakeeem: alıverin gaaari(;

  1. Yaşam koşullarınızı, hareketlerinizi, konuşmanızı, kahve içmek veya yemek yeme gibi davranışlarınızı yavaşlatın. Yaşamı ve zamanı arkasından kovalamak yerine, yavaş hareket ederek şimdiki anın tadını çıkarın. Çünkü günü anlamlı kılan o günü yaşamanızdır.

2. Yeniliklere açık olun. Her yeniliğin beraberinde zorluklar ve kolaylıklar olabileceğini göz önünde bulundurun ve bunlara karşı hazırlıklı olun. Karşılaşacağınız zorluklarla başa çıkmak için daha önceki yıllarda buna benzer zorluklarla nasıl başa çıktığınıza odaklanın
3. Daha önceki yıllarda kurduğunuz hayaller gerçekleşmediği için umudunuzu yitirmeyin. Hayal kurmaya ve istemeye devam edin; ancak kurulan her hayalin ardındaki hayal kırıklıklarına karşı hazırlıklı olun.
4. Mükemmeli yapmaktan ve mükemmel bir eş, baba, çalışan ya da öğrenci olmaktan çok; iyi eş, iyi anne, iyi çalışan veya sadece iyi bir öğrenci olmaya gayret edin. “Sadece iyi” olarak kendinize hata yapma hakkı tanıyabilirsiniz
5. İstediğiniz her şeyin sizde gizli olduğunu unutmayın. Bu yüzden her şeyden önce kendinize zaman ayırın. Bol bol gülümseyin; kendinizi sevin; kendinizin farkında olun ve değerinizi. Böylece çevrenize daha çok zaman ayırabilir; içten gülümseyebilir ve çevrenizdekilere sizi daha çok sevme şansı verebilir ve onlara da değer verebilirsiniz.

6. Kendinizle temas kurun. Ne düşündüğünüze veya nasıl hissettiğiniz hakkında düşünün. Kendinizle düşünsel, duygusal, fiziksel ve mekansal temas kuramadıkça insanlara veya yaşama dokunmak sizin için zor olacaktır.

7. Dengeler üzerine kurulu olan evrene ve varoluşunuza saygı gösterin. Dengeli bir yaşam stresinizi azaltacaktır. Yemek, uyku ve yaşam düzenine dikkat edin. Her şeyin çoğu ve azı arasındaki dengeyi kendi ihtiyaçlarınıza göre ayarlayın.
*Deli Dumrulsanız da durulun yani azcık, değil mi ama?

8. Beklentilerinizi dengeleyin hatta azaltın. Yaşamdan beklentilerinizi, kendinizden beklentilerinizi ve çevrenizdekilerden beklentilerinizi tekrar gözden geçirin. Koşullara veya şartlara uygun olmayan beklentilerinizi değiştirin.

9. Küçük veya büyük başarılarınız karşısında kendinizi ödüllendirin (seyahat etmek, yeni hobiler edinmek gibi) Arada mutlaka bir soluk alın ve sosyal çevrenize zaman ayırın.

10. Yaşamı sadece bir şeylere sahip olmak için yaşamayın. Yaşam sizlere sunulan bir haktır ve bu hakkı sadece sahip olmak için yaşamak sizi mutsuzluğa götürecektir. Bu yüzden “sahip olmak” için değil “olmak” için yaşayın. Sadece “olmak istediğiniz kişi” olun.

11. Sevilmek için değil sadece sevme eyleminin verdiği mutluluğu hissetmek için sevin. 

 ***İşte böyle değerli okurlarım...ben bunları buldukça depolamıştım, şimdi de çıkarıyorum önünüze, iki kelimesi değdiyse elinize ne mutlu bize:))

Hıımm, atlamayım bu arada, Ankara moda haftası etkinliğine gidemedim, kapı gibi devatiyem var diye sevinirken kapıdan çıkamayacak kadar üşütünce bu donuk  yazarınız kaldı tabii....duyduğuma göre defile de olmamış zaten, çağla Şıkel, Megan Fox falan benim olmadığımı duyunca çıkmam Allah çıkmam diye tutturmuşlar...Hakan Albayrak aradı, "uçağa atlayıp sana çorba yapmaya geliceeem" diye....Coco Chanel demiş ki " o olmadan olmaz! "  DERMİŞİM;)
başka defilelere kaldı merakım dostlar...

-üşütmek bu, kolay değil, bir hapşurursun ev yıkılacak sanılır...
-penguene bile kazak giydirir netekim...

(öyle grup kurup kayarken iyiydi değil mi smokinli hayvancıklarım, işte her sefanın bir cefası vardır...ayy görüyor musunuz hiç karda kayamayan biri olunca nasıl da kıskandım el kadar haayvancayızları?!)

Müslüm Gürses de vefaat etti, unutmuş değilim,Allah rahmet eylesin;  onu da başka yazımda ele alacağım inşallah.

GÜNÜN ŞARKISI:
Bu sabahların da bu satırların da bir anlamı olmalı...
işte size gözel mi gözel bir şarkı:
Bu sabah bir umut var içimde desin Vega.

http://www.youtube.com/watch?v=WpXMyBk1o_s&list=PL39CFAA2EC6E6A91D


UMUTSUZ KALMAYIN  DOSTLAR...
Görüşeceğiz yine...ağlamayın  haa ben gittim diye...
yine yazarım size, hadi güle güle...
meleğiniz


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...