2 Mart 2013 Cumartesi

Ankara'dan Esintiler

merhabalar değerli okurlarım,

hafta sonu hafta sonu yine karşınızdayım,

ev hali ne de olsa demeden açtım yine bloğumu...başlayalım paylaşıma:)
evet şekerler bahar geliyordu gelecekti, gelemediydi derken artık geldi bu sefer...nerden mi belli, benim burnum dünden tıkandı bile...

bruno diye bir reklam var, hani bebekler var, bu burun tıkanacak arkadaş! yok öyle rahat uyku anneme...diyor bir yaramaz bebek...ben onlardan değilim valla...
neyse şehir de neler oluyor, neler bitiyor derseniz...
ben dün Ankara trafiğinde bir sıcağa bir cereyana kapıldım ve öğrendim ki ABD'den gelen değerli devlet büyüğünün yüzü suyu hürmetineymiş bunca trafik...75 dakikada anca vardık 10 kilometrelik yola, çile bülbüllerim çile hesabı!
bir de şunu farkettim,Merkel geldi Marshall gittii derken belediye otobüslerimizi yenilemiş, sanki şehir bayramlıklarını giymişti...son bir haftadır falan hummalı bir temizlik, yol yenileme çabası falan vardı, demek Ankara'ya cicilerini giydirmek ve 7 düvele rezil etmemek içinmiş.Amaç ne olursa olsun, iyi olmuş tabii...
4 Mart pazartesi günü Sheraton Otel'de Ankara moda haftası var a dostlar...
izlemek isteyene duyurulur...benim davetiyem var...bakalım toparlanıp da gidebilecek miyim, malum havalar çarpınca...gidersem paylaşırım sizinle fotoğraflarını.
-COCON var mesela tarzını beğendiğim, sıradışı bir yanı var...inşaallah giderim yaaaa.
Kapı gibi davetiye, ama bir de ben kapı gibi olsam ya:( hevesim zirvede ama  ne yazık ki enerjim bitik...hadi el ele verip bana oralardan şööyle kocccaman bir enerji yumağı atıverin olmaz mı? bu  durumum şuna benzedi: araba yolda kalır da hani abbiiii şuna bi  el atsanız beee diye yalvarırlar ya, ben de yolda kalan araba misaliyim bugün.

-Size HAMAMÖNÜNE'nü öneririm, gidin, görün bence.
-Altındağ Belediyesi 8 Mart Dünya Kadınlar günü dolayısıyla etkinlik yapacaklar arasında. Kadının yeri, islamiyet ve bakış açısı...Engin Noyan da gelecekmiş konuşmacı olarak.
Sanat sokağı...her yer tarih kokuyor,
her yer bizden,kültürümüzden esiyor yüzüne yüzüne insanın...
Mamak Kapalı cezaevinin olduğu alan Kültür merkezi haline getirilmişti, hafta içi oralardaydım, amman bir güzel bir güzzzeeel!Neler var neler;
-cam atölyeleri,
-ebru atölyesi,
-hediyelik eşya dükkanları,
-resim atölyeleri,
-çay evi...gözleme de yapıyorlar mis gibi...oooh ne keyif.

-bu da bir Osmanlı padişahı...
-lambalara dikkat edin giderseniz, perdelere bir de...
ben çok beğendim Sanat sokağını,reklama ihtiyacı var bence. Sonrasında da Samanpazarı'nın tarihsel dokusunu soludum, her şey iyi hoş da üst üste iki tarihsel doku solumak beni soğuttu, üşüttüm yani.Siz siz olun hazırlıklı gidin derim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...