16 Mayıs 2018 Çarşamba

KANIKSADI DÜNYA ACIYI

NEDEN sabah sabah "tepemin tası atık"  uyanıyorum arkadaş uykudan?



onar onar-yirmişer yirmişer ölen çocuklarımızı gördüğümden mi?
bi huzursuzluk, bi uykusuzluk...
hem de Ramazan ayının aksine bi huzursuzluk...
huzur ikliminde bu da nesi?

-düşünüyorum arkadaşlar....neden, neden!?


SAVAŞ çıkarmak için mi uğraşır insanoğlu???
ellişer altmışaR katlederken müslüman kardeşlerimizi...özellikle camii bombalar, özellikle "cuma" bombalar...bebekleri bombalar...SURİYE'DE...fİLİSTİN'DE...Afganistan'da...Mynmar'da...ya da Çin'de...Uygur'da...müslüman olmak zorunda da değil, neden öldürülür minicik bebekler, el kadar!!!yürekleri küçük parmağım kadar bile değilken yani...oy oyyy oooyy...


NEDEN BEL ALTINDAN BEL ALTINDAN VURURLAR YA...
NEDEN TEPERLER KARNINA...çok acır beee.....çok acır ....çoook!
nedeN bu umursamazlık...
bu kadar vurdumduymaz insanı nereye koyacak dünya arkadaş?
yeter üçü beşi...
nerden çıktı bu onbinlerce saçma sapan zihniyette absürt?
nerden türedi bunca sayrık ? bunca züppe...bunca şerefsiz!


İNSAN BİRAZ OLSUN AKILLANMAZ MI?
insan biraz olsun sıyrılmaz mı uyuşukluğundan...

kan, öfke, cinayet...
bebek ölümleri...
eksiltilen vücutlar,eksiltilen organlar vge ömürler...
EKSİK KALAN AİLELER...ACILI aileler...

savaşan minicik eller, minicik yürekler...
NÜKLEER SİLAHA KARŞI SAPAN!!!

Dünya TAŞIYABİLECEK Mİ BUNCA ZULUMÜ BUNCA ACIYI ARKADAŞLAR:((
yürekler taşıyabilecek mi, peki   ya vicdanlar?
İtiraf etmeliyim ki ben taşıyamıyorum...



TOPRAK SATMALAR-HER KARIŞI VATANKEN HEM DE ...
Sat babam sat'lar...
metalarla "metastaz" olmuş iklimler, coğrafyalar, yürekler?
yaaaaa bu sinsi ticari hesaplaşmalar ne zaman bitecek arkadaş?




DAYANAMIYORUM....
başımı alıp gidesim geliyor, çekip gitmek en iyisi sanki...
(arada olur öyle diyor dostlar...olmasın yaaaaaaaaaaa!)
GİDESİM VAR!


beni buraya bağlayan şeyleri düşününce durup kalakalıyorum işte öylece...
çekip gitmenin sorumluluğu var çünkü, dağlar denizler kadar sorumluluk...
bir de şu var; gideceğim yer daha mı iyi olacak sanki? daha mı korunaklı, daha mı cinayetsiz, daha mı vicdanlı-adil-güzel...DÜNYA SONUÇTA YİNE...
öte dünyaya gitmek desen? onun da  galiba  zamanı var, gerçi   hiiiiç de belli olmaz da...




mücadele ediyorum azalan mücadele etme duygumla, çoğaltmak istedikçe azalıyor sanki...
sonra bırak öyle kalsın diyorum, ruhumun dünyanın çirkin yüzüne dayanma gücünün azalması üzerine dişlerimi sıkıyorum...


tıpkı sizler gibi haksızlığa  dayanamıyorum arkadaşlar.
sizler dayanabiliyor musunuz? ne şekilde, ne yaparak...ne ederek?
her gün acılara uyanmak, acılarla uyanmak ?İYİler sustukça ZULÜM kökleşir demişler...
KANIKSADI DÜNYA ACIYI...

Dünyanın melatonini de alsan, serotonini de alsan ı-ııııı...
dışardan değil içerden olmalı...
elimi attığım insanın içinden bunalım, depresyon, şiddet, kan, aldatma, aile içi terör, yalan...taciz...
***umutsuzluk sarmış çevreyi. hiç abartmıyorum ne yazık ki...
benim de yaşama enerjimi düşürdünüz yahu gidin öteye...diyesim var ama....olmuyor!
kafa dinlemem lazım iki-üç gün...
haberlerden uzak, hayatın akışından uzak!

inzivaya:))





GÜNÜN KARİKATÜRÜ











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...