18 Mayıs 2018 Cuma

KUŞ KADAR ...

kuş kadar yuvam olsun diyenler el kaldırsın bakem :)


"kuş kadar aklıyla bana akıl veriyor" sözünü kullananlar da vardır illa ki..
ben kullanmamaya karar verdim canımcıklarım, neden mi;
küçümseme içeriyor da sanki, ondan yani...

kuş kadar olsak  daha ne isteriz?

muhabbet kuşuna neden muhabbet kuşu dediler ki, sohbeti-muhabbeti çok mu meşhur da?



belki de...

kuzenimin iki tane muhabbet kuşu vardı biri Süleyman,ki minicicikken almışı kuzenim,  öbürü kafese sonradan gelin geldi anlı şanlı: ZİLLİ ZARİFE...
Süleyman onca eğitime rağmen tek kelime edemezken Zilli Zarife, Süleymana verilen eğitimden etkilenerek şakırdı resmen, konuşurdu Babacık derdi, Annecik derdi...
Oysa kuzenim pek de Zarif'yi sevmezdi, erkek kuşa çok eziyet ediyor ta ağzından yemeğini alıp yiyor diye...ben de karışma karı-koca işlerine derdim...
Zilli Zarife evden-pardon kafesten- kaçtı,  uçup gitti,
ne mi oldu; Süleyman kahrından öldü:( kuzenim de çok üzüldü...


Ah ahhh...sen istenmeyen gelin muamelesi yaparsan Zarife'cik de kaçar işte...
ama beni etkileyen Süleyman adlı kuşun başka hiç bi kuşa pas vermeyip bunalıma girmesi, kafese alınan yeni gelinlere göz süzmemesi...yalnızlığı seçmesi ve sonrası malum...
ölesiye aşk bu mu ki?


ayyyyy yazık oldu Süleyman kuşa,
"kuş kadar kalbi"  kaldıramadı acısını Zilli Zarife'nin  :(
zilliydi, çanlıydı, süslüydü  filan  demeyin;   herkese sevdiceği bitanecik değil midir?


kimsenin acısını kümsemeyin yani...
kimsenin mutluluğunu azımsamayın cancaaağızlarım, siz yapmazsınız bilirim söz meclisten dışarı.

her can bir değerdir.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...