17 Mayıs 2018 Perşembe

"ALINMAK" YERİNE KIPIRDANSAK...

EYVAH EYVAH OKURLARIM...
bloğumuzu  okuyan eşte- dostta bir sitem...
-biz sana yetmiyor muyuz,
-neden efendim anlatmıyormuşum derdimi,
-derdim neymiş ki , herşeyim var-mış...   (bak seeennn...)
bulmak da bunamakmış bendeki, vay vayyy vayy... günahmış...vb vb.
HADİ LEEENNNN!



benim işim gücüm yok muymuş,
beni mutlu edemiyorlar mıymışşşşşşş...



***VAY arkadaş...ben neymişim!
-adama/ kadına ...insana  kısaca; bi ağız tadıyla hayatı sorgulatmıyorsunuz be!

dünya moktan bi yolda gidiyor diyorum BURNUNU KAPAT diyorsunuz breeee!
gelin güzelleştirek diyorum, sana ne senin herşeyin (!)  var diyorsunuz...
bi kere herşeyim yok: mesela HUZUR!
kendi öz be öz bebeklerine -yavrularına tecavüz eden canilerin olduğu şu dünyada nasıl da olsun huzurum?



Bİ DENECİK EVLADIMA nasıl bir dünya bırakıyorum -bırakıyoruz breee...
bi denecik Dünyamız kin, öfke, acı yumağı bizden uzakta da olsa;  acı evrenseldir...
sana ne diyorlar üstü kapalı :(






madem çok düşünüyorsunuz beni de neden bu düşündüklerimde haklı olduğumu görmezden geliyorsunuz, ben kurtarmıyacağım belki dünyayı ama ya siz?sizler?onlar...on binler...?
neden dünyayı daha yaşanası yapmak adına yardımcı olmuyorsunuz...
pasifisiz hepimiz,anam bacım-kardaşım pasiiiif!milletçe ölü toprağı serpilmiş güzellerim üstümüze...
nazar mı dersiniz, hiddet mi bilemem gari.



Ramazan da geldi ki vay vay vay...
akşama kadar yatmalar, akşam iftar sahur telaşı..yatış...kapanış.
bir şey yapmalı diye elime mikrofon alıp sokaklara çıkasım var...

AYRICA birileri sorgulamalı...birileri kıpırdanmalı, dur demeli bu gidişe-hatta gidemeyişe!
ayrıca bastırmamalı duyguları, mutsuz olma hakkımı kullanmak istiyorum;
- arkadaşıma sormak İSTEMİYORUM,
- HATTA KİMSEYLE KONUŞMAK İSTEMİYORUM JOKER HAKKIMI kullanmak istiyorum bre...çok mu istiyorum...
hani çok konuşuyordum, hani kafanızı şişiriyordum...
konuşmuyorum işte daha ne istiyorsunuz, yazıyorum...

yazmayayım da çatlayım mı...
madem mutlulukla ilgili paylaşım yapmamı bekliyorsunuz  başka yollar deneyiniz efendim...
her dakika umut veremem gari, normal değil zatiii....hihihi:))



her şey yolunda ROLÜ yapmak istemiyorum hepsi bu...
sanki sadece ben mi bu gidişattan huzursuzum cancağızlarım...aaa şiştim !!!
BULUTSUZLUK ÖZLEMİ'nin de dediği gib şarkısında:
- Bİ ŞEY YAPMALI !!!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...