22 Mart 2013 Cuma

EKİNOKS

Selam değerli okurlarım,
Dun dunya down sendromlular gunuydu ve ustelik garip olaylarla cebelleştiğimden ve bu garip kelimesi içinde olumsuzluklar barındıran gariplerden olduğundan yazamadım;düşündüm de sanırım hava yoğun derecede negatif iyonla kaplanmıştı...seni yaramaz iyonlu seniiiii!


Kaldı ki bugün de çevremde bir çok kişiden negatif olaylar kumkuması duydum, ne oluyor yahuu dedim tekrar,nelerrr oluyor bize bize neler oluuuyorrr gülümmm?!

İlhan Şeşen karındeşen misali,vızladım durdum...hatta bir ara yarına çıkar mı bugünün sonu,hayırdır inşallah tarzı kelimelerle cebelleştim durdum,abarttım sanmayın,çok garipti herşey çoook!

Derken sonra ekinoks geldi aklıma...belki de ekinoksttu bizlerin ruh halini ve doğayı bu kadar etkileyen, kaderlerimizi kıskıvrak saran ve iklim yoluyla trafik kazaları,uykusuzluk,ağlama krizlerine, yatak döşek yatmalara sebep olan...tek bir iklimden ziyade kışı,yazı ve ilkbaharı yaşatan!
***ekinokstu belki bugün doluyu,yağmuru,karı ve güneşi bir arada sunan ve bünyelerimizi allak bullak eden!

20 dereceden 4 dereceye inerken hava 25 saate yağmur, dolu, kar ve yazı sığdıran!can mı dayanır bu kadar kararsız bir havaya???



En son kendimi pastaneye gidip güzel kokular arasında çay ve pasta yemeğe götürürken gördüm, sonra film koptu bende...

Aal-llaaaahh!o salep senin bu ekler pasta benim,çay senin lokum benim, tatlılardan bir tabak çeşitlemesi benim derken içimdeki huzursuzluğu paso yiyerek susturmaya çalıştım... A ne yalan söyleyim bunların üstüne bir de balık ve browni yeyince  geceyi ne şekilde bitiririm biilmiyorum;))



-ister duygusal açlık deyin, ister kıtlıktan mı çıktın yaaavv deyin...ı-ıı!! Deyil valla: kimle konuşsam ağlamaklıydı bugün.ben de sevdiğim şeyleri kendime kas, kalori ya da yağ kütlesi olarak sindirmeyi ve içselleştirmeyi tercih ettim.


Ya siz, siz de bunaldınız mı?
Peki bunalınca ne yaparsınız siz ? Yazın paylaşalım.

***Ekinoksa gelinceee; onu bir elime geçirsem!

GÜNCELLEME:
değerli okurlar, Ekinoks adlı bir okurum görüşünü yollamış:) hayat çok kısa, mutlu olmaya bakalım demiş, çok teşekkür ederim.
***Hayat madem limon veriyor, siz de limonata yapın demiş...tabii yerden göğe haklı,  ancak bazen şeker kalmıyor bende.

-Yani gelen sert topları göğüste yumuşatmak lazım, futbol misalinden yola çıkarak, ama nasıl?

-Siz neler yaparsınız mesela?
-Neler gülücüklerinizi soldurmamanızı sağlar?

-Hayat tabii ki herkese her daim güller sunmuyor, dikenler de var, ama o dikenleri gül haline getirmek sabır gerektiriyor, sabrı etkileyen de bir bardağı elinizde ne kadar tuttuğunuza bağlı...250 gr.  bile etmeyen bir bardak su  eğer ki 2 saat elinizde tutmaya kalksanız zorlar, 4 saate kalmaz belki tükenirsiniz, bilmem anlatabildim mi...
Meleğiniz  ; 0)


GÜNÜN KARİKATÜRÜ

-Bugünlük paylaşımımız da  bu kadar değerli okurlarım.
-Bugün YGS  (yüksek öğretime geçiş sınavı)  vardı değerli okurlarım,

***Kader ağlarını sizin istediğiniz biçimde örsün...
- Emekler mutlaka karşılığını bulacaktır değerli  adaylar, geçmiş olsun diyerek sözlerime son veriyorum.
-Her biriniz gelecekte hedeflediğiniz noktaya varın
e mi! :)

4 yorum:

  1. sairimizin dedigi gibi hayat size limon veriyor ise limonata yapmasini bilmek lazim kendimizi bu kadar bunaltiya sokmamak qerek hayat o kadar kisaki acisiyla tatliysa doya doya yasayalim sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size kesinlikle katılıyorum :) saygılarla...

      Sil
  2. sekeri idareli kullan oyle bonker olma mesala ben cocuklarla konusurken dudaklarimdan gulumseme eksik olmaz hele keratalara sordugun sorulara bi cevaplari vardirki birak gulumsemek kendinizi kahka atmaktan alamazsiniz hosca kalin sevgiyle kalin efendim

    YanıtlaSil
  3. şekeri idareli kullanma öğüdünüzü dinleyeceğim efendim:) şeker yerine gülümseme demek sizin formülünüz, uygularım inşallah teşekkürler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...