19 Mart 2013 Salı

TURNALARA TUTUN DA GEL!

Selam değerli okurlarım,
herkese kocccaaaman bir selam yolluyorum, özlediniz mi bakalım beni?
aaa özlemeyenler var...bak seeeen...eee, yazmayım bugün de bari:(
amaaan okumayversin özlemeyen de yazılarımı...zaten biliyorum kimler okudu, kimler okumadı, yorum yapmadı, yazdıklarımı düşünmedi bile...nerden mi biliyorum: kuşlar söylüyor tabii ki, boşuna mı seviyorum serçeleri, sakaları, kumruları, güvercinleri...

aslında pembe flamingoları da çok severim...hele birkes Balıkesir'den dönerken görmüştüm de yol boyu pembiş pembiş hallerini...

duygular şelale olup ekmıştı oluk oluk...fotoğraflarını da çektim boy boy, oysa pis hırsız kötü hırsız girdiği gibi eve al götür sen benim Canon'umu, fotoğraflarımı, harici belleğimi ve anılarımdan arta kalan kendi öz belleğimi!pis tırtıl, ayy pardon pis hırsız işte...pis...ayakkabılarıyla girer mi yoksa tertemiz evime, hatta temiz biri olsa ne  işi var izinsiz şekilde bir evde?!PİS İŞTE...


neyse, hırsıza olan hıncım geçmiş değil haaala, üstünden 3 yıl geçse bile soğumadı benim motorum...soğumaz da...ben şimdi ne ara göreceğim bu flamingoları, leylekleri...pisss işte!

neyse, 2. kez neyse yani, düşünsenize flamingolar cama konmuş!kocccaaa cüsseleri ve güzel renkleri ile camda minicik gözlerle size bakan bir filamingo...ya da turna...ya da devekuşşu:)  vaayyy!


leylekler balkona konmuş!gelmiş bana okurlarımdan kimler ne zaman okudu -okumadı tek tek istatistiklerini anlatıyor...hoş manzara olurdu doğrusu. Gerçi üç gram eti için kurmuları vurup yiyen zevat oldukça ne yazık ki bu hayal hep hayal kalmalı bence...ben sakalarla serçelerle kalayım en iyisi;))

-bu da taçlıkız kuşlarından bir çift, küsmüşler mi ne?


-ne demişler atmacayı vurdular bir avuç kanı için...
-tavus kuşunu teleği için, güzelliği için...


ZÜMRÜD-Ü ANKA OLSAN NE FAYDA
KARŞINDAKİ DEĞER BİLMEDİKTEN SONRA!

leyleği uzun boyu için...ayyyy olmasın noooolur!

vurmasınlar, uçurtmayı da leyleği de, filamingoyu da,turnayı da...
baharı da...
DÜŞLERİ DE!
hep gülsün yüzlerimiz...
acelemiz yok, gülmek için biraz bekleriz
ama şu anı kaybetmektense
bence heemmen gülmeliyiz!!!
MELEĞİNİZ :)


GÜNÜN TÜRKÜSÜ
Bugün pek bir allı turnam tadında resimler ve kelimeler buldum, galiba beni Allı Turnam türküsü bekliyor bir yerlerde söyleyim diye.

Hadi biraz turnalardan gidelim bugün:
***işte size içinde  turnalar geçen türküler...filamingoya dair bir türkü yok sanırım kültürümüzde..bir ara bir dizi vardı galiba Filamingo Yolu diye, tek bildiğim o yani...varsa yorum yazın da ben de bileyim canlarım..

*1. türkü: TURNALAR  ve Yavuz Bingöl-  nefis yaaa-
Sen benimsin Bahar Gözlüm...benim!!!
http://www.youtube.com/watch?v=a8NeyLzWn9o
benim için çok manidar bir türküdür bu efendim, çok...

2. Türkümüz: Allı turnam bizim ele varırsan...NEŞET ERTAŞ beyefendiden gelsin...nurlar içinde yatsın diyelim canlarım.
Gurbetlerde gezen her bir okuruma armağanım olsun efendiiim:)
http://www.youtube.com/watch?v=sKyK5lh2ntA
sazı ağlatmış be mübarek..heyt beee!!!


3. türkümüz de Turnalara Tutun da Gel...ÖZHAN EREN.
babama armağan edeyim, ben ne zaman dinlesem  bu türküyü babam aklıma gelir...ben gurbetteyken çok dinlerdi, gece demez gündüz demez...
bıktırmıştı da ahaliyi belki,gerçi rahmetli  dedem ve büyükbabam için dinlerdi sanırım ama ben üstüme alınırdım, uzaktayım ya evden...çocukça bir avuntu işte...
http://www.youtube.com/watch?v=tr6Jl7yQ42w

aah ah...işte böyle dostlar, işte böyle...
turnalara tutunup da gelebilseydi gidenler ne iyi olurdu değil mi?
*AMA NE GEÇEN ZAMANI DURDURMAK MÜMKÜN
NE DE BU DÜNYADAN BİR DEFACIK  GÖÇENİ...

4.türkü: Fatih Kısaparmak'tan  Yaralı Turnam...
pek efkarlı yahu, güler inşallah Türkü Baba-yani Fatih Kısaparmak-
http://www.youtube.com/watch?v=XVWJkYWy8eA

5. Türkümüz:  -Gitme Turnam.
Musa Eroğlu'nun yorumu aşağıda.
 http://www.youtube.com/watch?v=9zGvM94dvN0

***Mustafa Yıldızdoğan'ın yorumu da bu adreste...
http://www.youtube.com/watch?v=pCPwKjPbURM

***her bir turna türkü olmuş anlaşılan müziğimizde.
-ne de iyi olmuş!!!
yoğun türküler bunlar, yoğun duygular.
-sabun köpüğü aşklara inat!


6. Türkümüz: Turnam Başım Darda Benim...yine Yavuz Bingöl'den.
http://www.youtube.com/watch?v=kbPmhaEAKp8
Çekerim turnam sineye dedi sizin için canlarım.

***İçinde turna geçip de gülen tek bir türkü sözü yok mu ey okurlarım, turnanın neresinden tutsan keder, özlem, kavuşamama, aşk,  acı...
gerçi bunlar hayatın mayasında var tabiii...

-GÖRÜŞMEK ÜZERE CANLARIM...

-  "KENDİNİZE İYİ DAVRANIN Kİ ELLER DE SİZE İYİ DAVRANSIN" düstürumla her birinize güzel günler, mutlu baharlar dilerim:))
meleğiniz...

4 yorum:

  1. tesekkur turnalar bi harika epeydir dinlememistim vesile oldunuz efedim saygilar sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler sağolun varolun efendim :)siz takipte kalın ben size ne güzel türküler dinleteceğim bakın...

      Sil
  2. umarim yorumu mu okumusundur basarilarinin devamini dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun varolun efendim:) meleğiniz iş başında :)))yorumlarınız can katar canıma

      Sil

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...