14 Şubat 2013 Perşembe

SEVGİLİYE HEDAYE

Benden selam olsun blog okurlarıma!
çıkıp şu dağlara yaslanmalıdır...
benden selam olsun okurlarıma
hedaaaye, pırlanta diye tutturan güruh yuhlanmalıdır...


sor niçün ey okur: sor niçün?
her kul kendi kendisünün pırlantısıdur
her kul biriciktir
Tektaş da Yekdaş da yanında halt etmiştür de onun 'çün bre...



benden selam olsun hedaye canavarlarına,
aziz Valentin emmiye...
çıkıp şu dağlara yaslanmalıdır
hedayesiz girilemeyen eve
bir tek dal al gül götürülmelidür!


hay da bre hayda bre
aşık inler günden güne
vay yılbaşı, vay aybaşı, vay doğum günü
derken çile bülbülüüüüm çileeee!!!!



tiz Bülent Ersoy söze gire bre!!!
ahanda size Çile Bülbüllerim çile...

-harcama canavarı

* Harcama Canavarı diyorum ben buna....harca ve tüket...
-117. ayakkabısını al, 25. kazağı da olsun...
-tek taşı var, geçen sene aldınız...çift taşı olsun,
-hatta üç taş oynasın tria alın da!

-yok  benim param çok diyenlerdenseniz kocca yumruk kıvamında alın belki sek sek oynarsınız beraber, geleceğe yatırım olur...nasıl fikir ama..
-farkındayım çook yaratıcıyım canıım;))

***Yani sevgililer günü eziyete dönmek üzere olanlara lafım:
hediye götürürsün neden daha iyisi değil...
götürmezsiniz neden almadı..sevmiyooo mu yoksa:(((( duygu selleri akar.


hediyesi büyük gelenler alınır,
ben o kadar şişman mıyım diye
hediyesi güüççük gelenler darılır...
beni zayıf mı görmek istiyorsun, zayıflayım mı yani diyee...

ucuz alırsın belki karşı taraf ekomonistlere parmak ısırtan cinsten tutumludur;
vayyy ben o kadar ucuz bir insan mıyım, ben neden hep ekonomi class uçuyorum diye..

pahalı alırsın nerden buldun diye sorar...sen ne işler karıştıryorsun der
-banka soydum efendiiim dersiniz:)
hiç bir eksiği yoktur, düşünür durur kafa yorarsınız, ihtiyacı olmadığı için ne alsanız fuzulidir, öyle bir tirip atar ki Fuzulî'ye bağlarsınız siz de:))

-yemeğe gidelim deer ve yemeğe götürürsünüz; REJİMDEDİR!!
yemez, içmez burnunuzdan getirir....oy oyyy oy!

-Son moda bir şey alırsınız: ayy bundan herkeste de vaaaar...
-ilginç bir şey alırsınız: bu ne bu şimdi, ben anlamadım yaniii'ler sıralarsaaa:


ALMAYIN ARKADAŞIM!Yukarıdakilerden 2 veya 3'ünü yapana hediye mediye almayın bence dostlar...
( Şimdi bana kızanlar olacak olur mu öyle şey deli seni diyerekten, bana ne dostlar bana ne yahu! Kendisi kaşınmıştır, almayın da bari içiniz rahat etsin, paranızla rezil olmayın derim ben.  )

Ayrıca:
-Harcama canavarını büyütmeyin bu kadar...
*tek gül yeter..yetmese de yetsin gari, yoksa bize yetti gaaaari!!!giyinin kuşanın evinizde kıvrılın bir köşeye yahu,annenizin sevinde Aziz Valentine mi vardı?

***"Mutluluğu pahalılıkla eş görenlerle eş olan gözyaşıyla da kardeş olur..." Konfiçyüs demedi bu lafı da ben dedim bu arada;)



***Tabii ki sevin eşlerinizi, sevgiye değer gördükleriniz sizin özelinizdir; hissettirin, hatırlatın bunu...ama abartmayın dozunu...
*sevdiğinizi unutturmayın da bıktırmayın da derim ben nacizane.Yalnız olmadığını hatırlatsın ona sevgililer günü...


 
*Her seçim bir vazgeçişin ürünüyse madem -iyi ki varsın deyin ona!!!
-öyle ya neden diğerleri değil de O???
özel olduğu için...kader olduğu için...sevip sevildiğiniz için veya aileler uygun gördüğü için? az şey değil elbette...belki de sebepsiz?
-AŞKIN SEBEBİ OLSA ADI MANTIK OLURDU ZİRA:=))

GÜNÜN GÜLÜMSEMESİ

Teşekkürler falanca.com.



***Ayı buketi de çıkmış dostlar, ne akla hizmetse artık?
-al sevgilim, koklarsın...
-aaa..ne hoş!  ayı kokuyooo resmen:))
tamam kadınlar şirin şeyleri sever ama bu nedir yahu, töövbee tövbe...

SEVGİLİLER  GÜNÜ ŞARKILARI

Çok özel ve çok güzel, anlamlı şarkılar seçtim sizlere, özellerinize gelsin;)
 
İlki  Zeki Müren: Aldığım Nefesin Biri Senin!!!
Yediğim her lokmanın birisi senin,
Al İki Gözümün Biri SENİN!
Aşk öyle bir iksir ki her nefesin yarısını  sevdiğine adamış bakar mısınız!?


2. şarkımız Soner Arıca'dan gelsin: DEVLERİN AŞKI
Klibine de iki dev koymuşlar: Türkan Şoray ve Kadir İnanır
Eski Türk filmi tadında hem de:...( çok acıklı  olmuş ya!


3. şarkımız da nostalji koksun mu?
 Alla beni pulla beni...
Barış Manço tabii ki.




*Meleğinizden  aşkınız tatlı olsun diye işte sevgililer günü tatlısı da geldi, taze taze...bir yastıkta yeyin inşallah...(ayyy olmadı) bir kanepede yeyin inşallah!

**İşte dostlar böyle bitiririz paylaşımımızı, meleğinizden inciler bööyle.
Dili döndükçe eli yazdıkça karaladı nacizane yine...
sevgiler hepinize...





4 yorum:

  1. cok begendim devami nerede?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sayın okurum, devamı gelecek tabii, sizler okumaya devam ettikçe

      Sil
  2. basarilar fotogeaflarina bayiliyoruz ailecek

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...