19 Şubat 2013 Salı

DÖNER Mİ DÖNMEZ Mİ

Merhabalar değerli okurum,
hayatın içinden bin bir çeşitlemeyle akar giderken ömür yine sizlerle başbaşayım.


Bu gün ne konuşalım, ne paylaşalım...ne ister gönülleriniz?
Aldığım yorumlar fotoğraflarımı beğendiğiniz, hatta içeriğimin bazen de önüne geçtiği manasında...yorum gönderenler sağolsun, yazıyorlar değerli fikirlerini, sizler de yorumunuzu, düşüncelerinizi yazabilirsiniz, ille google adresiniz olması geekmiyor, anonim diye bir seçenek var yorumun altında, ona tıklarsanız bana ulaşır yazdıklarınız, isterseniz yanına adınızı da eklersiniz yazınızın olur biteer:=)


Harala gürele bir koşmaca içindeyim uzun zamandır, dinlenmeler bile çalışmakla geçince yazamaz  oluyorum sizlere, daha mühimi kendine zaman ayıramamak olsa gerek, iyi bir dinlenme herkesin hakkı değil mi ama?


Gündem çok yoğun ama kimi zaman da suni bu sıralar Türkiye'de. Ama beni dehşete düşüren at ve domuz etinin dönerlerimize katılmış olması haberidir.
Her ne kadar Avrupa ülkelerinde olan bir olaymış gibi gösterilse de o kadar kolay değil işin içinden çıkmak...Bir defa şöyle düşünelim: eğer bunca teknik şartname ve kontrole rağmen oralarda varsa vayy bizim halimize, vayyy ki ne vay!Alman demek güven demektir genel algıya göre, yalan söylemez, hile hurda bilmez derler, orada bile çıkmışsa...



Çekin artık ellerinizi yediklerimizden pis eller! YETER KANIMIZI EMDİĞİNİZ...sizi gidi pis süneler, kımıl kımıl kımıl zararlıları sizi!!!
işte konumuzu buldum: besinler ve yalancı besinler...


Her ne kadar Türkiye'de yok efendim, Türkiye'de her şey güllük gülistanlık deseler ve diyecek olsalar da uzun zaman oldu çookkk güvenilir insanlardan Türkiye'de de dönere domuz eti katıldığını duyalı ben, söylediklerim inanmadı ve inanamadı...at eti konduğu da aslında bir çok kişiye malumdur, ilk defa duyduğunu söyleyenler ya hafıza sorunu yaşıyor ya da YALAN söylüyor değerli okurum!!!


Eskiden derlerdi ki: eee bu kadar ucuza yenir de hiç tavuk eti, dana eti olur mu bu dönerler?

Peki pahalı firmaların da at, domuz, eşek vb. etlerden etlerimize kattığını duyuyorsak bunu nasıl açıklarsınız eeeey çok bilmişler güruhu!?

Bizler herşeyin en iyisine layığız demezler, bizler insanlıktan çıkıyoruz çalışıp parea kazanırken en temizi, en güzeli de hakkımız, kandırılmak hiç etik değil demezler de bu fiyata bu ürün daha ne bekliyordunuz derler...

-söyle bakalım Küheylan sen ne düşünüyorsun bu konuda?öyle melül melül baktığına göre vardır iki çift lafcağızın?-

Besbelli dışarıdan hiiiiç beslenmez bu güruh..besbelli sırtı pek, karnı toktur...girmez hiç evlerine doktur muktur!acep ne yerler ola???
Geçenlerde izledim yoğurda katılan malzemeleri...dudağım uçuklu gezdim on gün!
Onu bunu bilmem de bu gidişle Avrupa'da da Türkiye'de de dönerler artık öyle kolay kolaaay dönmez!
-VE DAHİ DÖNMEMELİ DE!
Bilmek insanı mutsuzlaştırır dedikleri bir kere daha doğrulandı, artık iki defa düşünüyorum döner canım çetiğinde.

Dana olsa da durum pek hoş sayılmaz: küspe yerken, yayılmazken hayvan, antibyotik içe içe hiç edilirken sağlığı...


Meraklısına*VARAN-1*

-Uğur Dündar mı olacağım acaba ben de bir gün...

Ucuz dönerlere manda ciğeri ya da at eti karıştırılıyor. Yemek Sanayicileri Dernekleri Federasyonu Başkan Yardımcısı Ahmet Hakan Ay, ucuz dönerler konusunda uyarıda bulundu.

Yazan Editör
Gıda Mühendisi
Didem SALİCİK

Yazının alındığı adres:http://www.gidagundemi.com/gida-guvenligi/ucuz-donere-dikkat-h80.html

Meraklısına*VARAN 2*

Bu arada birde çikolata döneri diye bir şey çıkmış a dostlar, ben görsellerin yalancısıyım, işte fotoğrafı aşağıda canlarım...bu kadar çok kişi çikolata severken neden yaygınlaşmadı acaba? Bana kalırsa çok daha ucuza mal edebilmek için içine çikolatdan başka ne katacaklarını çözememişlerdir de ondan...çok mu karamsarım sizce...???
*Azıcık tezgah arkasını görseniz az bile dersiniz bence:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...