23 Şubat 2013 Cumartesi

3aptal ve 1 mutlu aile defteri

Selam değerli okurlarım
Biraz evvel izlediğim bir filmi -sıcakken henüz zihnimde-  sizlerle paylaşmak istedim bu gece. Evet hafta içi çalışmaları zor gelir ama bir dehafta sonu ne yapsak da zamanımızı ziyan etmesek diye bir dert var  değil mi?

 Bana kalsa uzanın koltuğa, alın mısırlarınızı,içeceklerinizi ve film izleyin derim,en azından iki saat ayırın kendinize canlarım yahuuu ;)biliyorum iş çok,hayat zor ve ekmek aslanın artık ağzında bile değil ama sizin de ömürleriniz değerli değil mi yani???

 Canım size  evinizi, arabanızı satın da Bodrum'a taşının demedim;  FErrarinizi satın ya da bağışlayın da diyemem ama kullanmak zul geliyorsa bana ödünç verebilirsiniz bir kaç yılığına, bir de şoför isterim çok gelmezse,eee Ferrarinizi ben sürersem sanayiiden çıkmaz galiba:))emin olun sizden çooook çok fakirimdir zira ödeyemem bir özel şoför maaşını ,sigortasını falan.



Bu yazımda sizlere "üç aptal" 3 İDiot adlı filmi önermeliyim diye düşündüm...
Bir BOllywood filmi ama hoş bir film ,değişik bir yorum ve hayata ve olaylara bakışınızı değiştirecek bir film!
Hababam sınıfından başka pek gülmeceli gençlik filmi olmayan bir neslin izlemesi gereken bir film bence, nacizane görüşüm budur.
Aslına bakarsanız bazı eleştirmenler iyi not vermiş bu filme ,biraz tiye de alsa inançları , kızdırsa da bazı kesimleri yine de izlenmesi gereken; özellikle veliyseniz başka dersler,öğrenciyseniz  başka dersler alabileceğiniz, yüzünüzü gülümsetebilecek bir film...aslında herkese dersler var demek daha kestirme olacaktı ama ben öncelikli kitleye değindim sadece.

Mutlu Aİle Defteri" filmini görmenizi de öneririm,senaryo bir hızlı bir yavaş esiyor olsa da aile mevhumununu değerini hatırlatmak adına iyi bir iş yapmış bence...
Tabii ben kendi göşlerimi sunuyorum, eleştirmenlere kaldıksa işimiz biraz yaş zira; beş üstünden iki yıldız veren verene!!!

- Oysa Tuncel Kurtiz bile tek başına beşyıldız çekmez mi a dostlar ?!Yaşarken 2 yıldız veririz biz insanalr ölünce birden ne olursa olur 5 yıldıza hak lazanır her çalışma...her sanatçı beş yıldız ve dört dörtlüktür...


KERAMET ÖLMEKTE DEĞİL, YAŞARKEN KIYMET BİLMEKTE...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...