9 Ekim 2012 Salı

VEEE, İŞTE 2000 :))

9 EKİM 2012 SALI
2000 Dedik dostlar

2000 SAYFA GÖRÜNTÜSÜNE ULAŞTIK SEVGİLİ OKURLARIM

7 EKİMDE BAŞLADIĞIM YAYIN HAYATIMIN 1 AYINI GERİDE BIRAKTIM VE 1 AYDA 2000 OLDU SAYIMIZ.
Yaşşşasınnn:))

O zaman pastalar da bendeeeen:)

- Şekerim diyetteyim, yok  mu şöyle daha az kalorili birşey diyen okurlarıma..
 işte şeker ikramım, bu şekerler çok ünlü Orta Avrupa taraflarında, görselliği süper değil mi?

Tabii biraz buruk bir sevinç benimki...

 Kara haberleri duydukça içim de kararıyor benim, sizler kadar...
Gidişata ben de üzülüyorum, belki sizden de çok...
Dünyada tabii ki iyi de var kötü de, boynumu benim de büküyor sıkıntılar..
Savaş yanımızda, hatta içimizde, yöremizde...Nolacak bu dünyanın hali sözü dillerde...Ama hiç düşmemiş ki bu söz zaten dillerden!
teee Sümerliler devrinde bilem var ımış kavgaynan gürültü, falaka, ceza, kötülük, edepsizlik...işte örneği: Sümerli bir gencin başından geçenleri yazdıklarının kitabelerden çevirisi.
SÜMERLİ LUDİNGİRRA!

 GÜNÜN KİTABI

SÜMERLİ LUDİNGİRRA
Ben  üniversitede okuıdum bu kitabı: Muazzez İlmiye Çığ'ın.
 Dönemini  aynı bizim dönem gibi anlatmıştı ordaki karakter de, şaşırmıştım, bir öğrencinin dilinden okulda, toplumda, ailede yaşananların yansıması olan bu kitap ibretlikti benim için.

MERAKLISINA NOT:Her ne kadar Muazzez İlmiye Çığ hanımefendinin Sümerolog oluşu, işleri, kimliği vb. tartışılsa bile bu eserin çevirisi ona ait, bence insanları kategorize etmek yerine anlamaya çalışmak, işini yapmasına izin vermek ve olaylara politize olmayan çerçeveden de bakabilmek gerek.
Türkiye kalkınamıyorsa bu bakış açısı darlığından. Biz bir değer oluşturmak yerine varolan değerlere de sürekli dil uzatıyoruz, sürekli aşağılıyor, alay ediyoruz!
VAZGEÇELİM DOSTLAR VAZGEÇELİM, ÇOCUKLARIMIZ İÇİN VAZGEÇELİM, BÖYLE GİTMEZ DİYELİM!

Nerde kaldım?
Gördünüz mü konu nerelere geldi, gerçi iyi de oldu, bu sayede bir kitap tanıttım sizlere:)))


Filiz: Ne o ağlıyor musun yoksa, şaşkın?
Ayhan: Ne ağlaması, gözüme duman kaçtı...
Filiz: hadi, hadi sen de sevinçlisin biliyorum blog için..
Ayhan: Nnnevet, bunlar sevinç gözyaşları Filiz, sevinçççç!!!


SİZLERİN DE SAYESİNDE DEVAM EDECEĞİM YAYINLARIMA...

Bu bir ay içinde vazgeçeyim dediğim zamanlar da olmadı değil...
Ama her bunu düşünüşümde ertesi gün okunma sayımın arttığını görmek beni tekrar yazmaya yöneltti...

Yorumlarınızı da alırsam süper olacak, beklentileriniz, varsa yayınlamamı istediğim şeyler...İmam bildiğini okur demişler, siz müdahale etmedikçe ben bu şekilde devam ederim, geri bildirim almak istiyorum yani değerli okurlarım.

Beklediklerinizi bilmek istiyorum, sizlere daha iyi yazabilmek için...



GÜNÜN ŞARKISI

İşte bugünün kutlamasına yaraşır bir şarkı: Gagnam style
PSY'den...deli dolu...eğlenceli bir müzik

http://www.youtube.com/watch?v=rX372ZwXOEM

Herkese neşeli anlar geçirtir mi bilemem, o kadar da iddiali değilim açıkçası, ama bu şarkıyla azıcık uzaklaştınızsa rutininizden,  hafifçe gülümsedinizse bile ben mutlu olurum yani.Müzikal değeri değil bence bu şarkıda öne çıkan, hoplatan zıplatan bir tarza sahip olması dinletiyor insanı.
Her zaman anlam aramak da yorar zihnimizi a dostlar!(örnek: şekil 2-vyz-bakınız: blog yazarınız)

Bu günlük benden bu kadar değerli okurlarım, bir sonraki paylaşımımıza değin sağlıkla, mutlulukla kalın:)
Görüşmek üzereeeee.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...