10 Ekim 2012 Çarşamba

İNSANIM...


İNSANIM

ellerimi uzattığımda ellerimi tutacak dost lazım
gözlerim yaşardığında durduracak
azığını benimle paylaşacak dost lazım
-insanım...













neş'e de, hüzün de
acı da benim adım,
mutlulukta
yoksullukta varsıllık da ben varım,
hakikatle yürürüm dostuma adım adım
-insanım...













bayram sevinçlerinde çınlar adım
bazı unutulur kimliğim, sanım
vefadır aslında en güzel şanım
-insanım...












beyaz da siyah da
mor da bana yakın
kırlar da dağlar da
kentler de bana yakın
siz siz olun küslüğü, kini yakın
varın uzak olana
edin yakın
neden sorarlarsa,
deyin: İNSANIM!

Yazan: Melek
9 Ekim 2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...