11 Ekim 2012 Perşembe

KISA YOLLAR

HAYATIN AKIŞI

Su gibi akışkan birşeydir hayat
su gibi aziz...
musluklardan akar ellerine hergün...

televizyondaki haberdir hayat...
doğar büyür, ölürsün derler de
büyümenin sonu nedir söylemezler,
akışa yayılmıştır  yazgın oysa ki...


bazılarımız küçük yaşta büyür, olgunlaşıverir
bazılarımız gelir seksenine büyümek bilmez...
yaşlanmak demiyorum dikkat ettinizse:
"büyümek"  diyorum.
büyümek, eskimek de değildir oysa ki...

ellerimiz küçükken kalbimiz büyüktür bazen
bazen kalbimiz küçülür,ellerimiz büyür..


su akar yolunu bulur derler de
yollar sularla bozulur, bölünür, parçalanır hayatın akışı içinde
ulaşacağımız yer baştan belli gibidir
ama öyle değildir sonuç bazen de... 

  bazen aynı hızda  akmaz hayat  mesela
yavaşlar nitekim: beklerken
bir saniyenin binde biri kıymetliyken

 yola çıktığın zaman varışını bilemezsin bir de
amacın doktor olmaktır, ya da polis, öğretmen
bakmışsın ki işportacı, mühendissin, bakkalsın
bakakalırsın!
siyasettesin ya da belki tek bir sıfatla...

akışlar anaforlarla kesilir bazen,
bazen kuraklık çıkar payına kim bilir...

sokakta duran bir kaldırım taşısın diyelim
mezar taşı ya da mesela
 bilgisayarda bir tuş
dağ başında bir rüzgarsın mesela
ya da okyanusta bir kuş...
hep orda mı kalacaksın zamanda?

çocukken "sakin bir göldü" derler kimi için
ergenlikte serpildi,
30larında usluydu derler kimine
40ında 50sinde delirdi...

70inde yaramaz çocuk olanlar
bazen öyle bir şey yaşar ki çarkeder çarklar
son iki gün kala ölüme
değişir şartlar.

hayatın akışında "kısa yollar"ınıza
hep sevgiyi, aşkı, mutluluğu kaydedin
kaydedin ki ayağınız alışsın
varışlarınız kısa olsun amma
kalışlarınız uzun... 

Yazan: Melek



 GÜNÜN ŞARKISI

Farkındayım 2 gündür sizi şarkısız bırakıyorum, ama içimden gelmediği için, üşendiğimden değil yani bu durum...çok düşündüm, aklıma takılmadı hiçbir şarkı...Zaman zaman size de oluyordur değil mi?
 Bugün paylaşacağım şarkıyı beğeneceğinizi umuyorum:)


"gel uçurtma bayramları var
haydi sevin, haydi gel...
bir avuç sevinç al annenden
bana da  biraz ver."
diyor Sezen Aksu'nun candan yorumuyla sizler için!

Çok üretken yaratıcı bir kadın Sezen Aksu..
minik ama kocaman bir ses aslında Sezen!

Yaratıcı...yazdığı güzel şarkılar hepimizin hayatının bir dönemine damga vurmuştur mutlaka:
-Sarı Odalar, Belalım, Beni Kategorize Etme, Şinanay, Tükeneceğiz....hangi birini unuttuk ki!
Aşağıdaki inek de Sezen Aksununmuş, journey sitesinde yazan haber öyle diyor, çalışmanın adı da:
Deli Kızın İneği.
NOT: Kendisine deli kız diyor ama  hayat biraz delilik olmazsa çekilmez zaten...değil mi dostlar!?


- Kim deli kim veli belli olmaz bu dünyada  ayrıca Sezen Ablacım diyerek bu konuyu da burada kapatıyorum:))


Size sevdiklerinizle güzel bir gün dileyerek ayrılıyorum değerli okurlarım.
KENDİNİZE İYİ DAVRANIN:))
Melek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...