10 Eylül 2012 Pazartesi

GÜNEŞİN BATMADIĞI YER

GÜNEŞİN BATMADIĞI YER

ORASI...
GÜNEŞİN BATMADIĞI YER...Neresi ola ki?
İngiltere değil kastettiğim.

Kutuplar diyeceksiniz kiminiz, kiminiz Uzay, Kiminiz belki Ekvator...Alaska?
Haaayır...bilemediniz...
Güneşin bamadığı yer: Kalbimiz!!!

Dünya üzerinde yapıcı gücü, çalışkanlığı, gücü ile örnek yer, Güneş'in batmasına izin vermeyen tek yer: Kalbimiz a dostlar.



Aman Melek nerden çıkarıyorsun bu saçmalıkları diyenleri duyar gibiyim, evet belki sizde haklısınız.
Ama birazcık kalbin yapısını, işleyişini, görevlerini kurcalasanız siz de benim gibi düşünebilirsiniz belki. Elektromanyetik gücü- alanı en yüksek organlarımızdandır kalp...

 Aslında Beynin çalışması da kalpten...

Sevgi barınağımız hep kalp olarak düşünülegelmiştir nitekim yüzlerce yıldır. Peki sevginin olduğu yerde güneş batar mı, bana kalırsa batmaz...hep bir ışığı hep bir tayfı kalır çevremizde, yöremizde...Işığın olması iyidir, yürekleri ısıtır, ısınan yürek hiç soğutur mu dünyayı?

Hadi bugün bir küçücük kalp sunalım sevdiklerimize...üstte fotoğrafı olan kalpten..Yapılışı ise çok basit: bir kağıdı ortadan ikiye katlayın ve üstüne yarım bir kalp çizin, şekilden anlaşılacağı üzere kalbin açık kalan kısmı kat yerine gelmeli. sonra da etrafından kesin...işte hepsi bu.
Küçük yaptınızsa bir kürdana takıp pasta süsü yapabilirsiniz, birine sürpriz yapmak adına kalbinizi içine hoş sözler yazarak çantasına bırakabilirsiniz vb.

Çok sevdiğimiz özel i,nsanlar söz konusu olduğunda: kalpten seviyorum deriz, onu görünce kalbim pat pat atmayı başlar benim mesela...

Beynimin "Heey, beni unuttun, ben bu kadar önemliyken hem de" serzenişlerine kulak asıyorum ve beynimizle ilgili düşüncelerimi başka bir yazıma erteliyorum.

Yüreğinize sağlık dostlar, yüreğinize ...
Kalbiniz hep mutlulukla çarpsın ve evrene heeep sevgi yaysın:)




NÜRNBERG'TEN VE ANKARA'DAN GÖL MANZARALARI

Nürnberg'le ilgili yazdığım yazıda hani bir göl fotoğrafı vardı ve ben ismini öğreneceğimi belirtmiştim ya sayın okurlarım, işte görevimi yaptım: WHöRDERSEE.

Kısa süreliğine de olsa bu gölün etrafında yürümek öyle güzeldi ki...Hele bir de sindire sindire gezseymişiz kim bilir daha ne zavkler alırmışız...Köpeğini alıp gezdiren mi ararsınız, bisiklet süren mi, jogging yapan mı...herkes canhıraş bir hareket içindeydi, sapsarı yapraklar arasında, temiz, sakin, şirin bir göl.


İşin garibi çevresi evler, kalabalık iş yerleri, alışveriş merkezleriyle kaplı, yani böylesi hareketliyken, şehrin içindeyken böylesi sakin bir yer.Tebrik etmek lazım a dostlar...

Bizde yok mu diyeceksiniz, elbette, hem de pek çok. Bizde biraz zor temiz kalıyor ne yazık ki göller, akarsular, çevre..Tek fark bu: gölün içine bakarak halkın neler içtiği, neler yediği aşikar oluyor ne yazık ki... Çöpe uzanma özrü olanlarımız var, sayıca da çoklar ne yazık ki.

Aşağıda bir eylül akşamı, henüz söğüt yaprağını dökmemiş salkım salkım akıtırken Ankara'dan Gölbaşı'ndan çektiğim bir fotoğrafı ekliyorum...

Şimdi çevresinde kahvaltı mekanları, kafeler dolu gölümüzün. Mogan Gölü'nün.İster köy kahvaltısı, ister açık büfe kahvaltı, ister canlı müzik, ister semaverde çay, kıl çadır bile var çevresinde...En lüksünden en mütevazıına kadar yelpaze çok geniş.Tavsiye ederim, gelin, gezin, görün, balık tutun, yaşayın a dostlar, yaşayın Ankara'yı...

                              
                           Mogan Gölü-Ankara

BUGÜNÜN ŞARKISI

Bugün sizlerle paylaşmak istediğim şarkı: Sıla'dan Oluruna Bırak...
Verdiği mesajlar çok anlamlı:

"Ayrılıklar değişmez,
Bütün aşklar aynıdır
Hayat herkese hem iyi
Hem de kötü davranır!

Oluruna bırak, her neyse geçer
Hayat zulmedip üzülmeye mi değer?"



Ülkemin böyle kaliteli seslere, kaliteli insanlara ve değişik renklere sahip olmasından mutluyum. Sıla bence çok başaılı bir sanatçı. Her kılığı kendine yakıştırabilen, abartısız , derinliği olduğunu düşündüğüm bir çizgide.
Uzun lafın kısası  böyle tatlı, karizmatik ve güzel bir sesi tıklayın ve dinleyiverin gari:)
http://www.youtube.com/watch?v=nhPL_S1B60g


Bugün de beni yalnız bırakmadığınız için çok teşekkür ederim...Umarım beğenilerinizi hak ederim dostlar!
Hayata dair her şeyi içine koymak istediğim bloğum sizlerin de katkı ve önerilerini bekler...
Her katılım benim için çok değerli,çünkü bir amacım var:Dünyada ufak bir insan olarak ufacıcık bir kıpırtı yaratmak:  kelebek etkisi yapacağını da unutmadan tabii:))

Meleğiniz kaçar....Görüşmek dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...