25 Aralık 2018 Salı

KENDİNİ TAKDİR ET

MERHABA DEĞERLİ OKURUM,


 bugün kendin için ne yaptın ?
yapmadınsa ne yapmayı isterdin?
gadi bakalım planlayalım :)
hayatta en büyük hazinemiz zira kendimiziz, yanlış mıyım?
özgünüz en başta...


canımız, ömrümüz, kanımız iliğimizle...
yaşadığımız ve yaşayacağımız sürprizlerle dolu her anla beraber biz en değerli ve eşsiz hazineyiz şu hayatta!


 eşsiziz bir tane daha bizden yok...
özeliz...
hatalarımız bize özgü,
ellerimiz, ayaklarımız,
parmak izimiz kadar dil izimiz bile özel;dilimizin üstündeki tad alma tomurcuklarımızın bile kişiye özgü olduğu keşfedildi, korneamızın...

geçmişimiz bize özgü, senle aynı kaderi aynı zamanda ve mekanda yaşayan var mı?
umutlarımız bize özgü...
kaç kişi daha var seninle birebir aynı umutları paylaşan?
 bakışımız, bakış açımız, gözlerimiz, kaslarımız da keza...



her güzelliği hak ediyoruz :)
atlattığınız badireleri-sıkıntıları düşünün...
çözdüğünüz problemleri...çözemedikleriniz, erteledikleriniz...güç biriktirin biyerlerde, çözün o sorununuzu, güçlenin varlığınızdan!
her denemeniz şanlı bir direniş aslında...her nefesiniz bir potansiyel, bir  ışık  : ^)

her sene bitiminde yaşanan klasik kendine değer ver yazılarından olsun istemiyorum, ama düşünün istiyorum, düşünelim istiyorum...
ben başladım bile, bunca iş güç arasında gittim en merak ettiğim kitaplardan birini aldım mesela...
okumaya da başladım...


safarimiz bu bizim, geyik de var, fil de, zebra da var, aslan da sırtlan da...
bu arada  zebraların çizgileri de özgün ve
eşsizdir, biliyor muydunuz? bilmiyorsanız bana bir bilgi borçlandınız demektir  (  ilk fırsatta borcunuzu  ödeyin nüfffeeen ;))de mi ama? beni de görün accık )


neyse şimdilik bu kadar, işim o kadar çok ki...
size değer verip zaman ayırdım, kendime de zaman ayırdım işte yazarak;
çünkü yazmayı kocamaaaan seviyorum, kocamaaaan!
meleğiniz kaçaaar ;)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...