6 Eylül 2018 Perşembe

EYLÜLLEDİM ZAMANI

MERHABA DEĞERLİ OKURUM,

upuzuuuun bir aradan sonra selamün akeyküm :)
Allahın selamını almayanlara çıkınız lütfen sayfamdan dedikten sonra, buyrun dönelim hayatımıza...
neler yapıyorsunuz bakalım?

tatil miydi sizde de hayat bir süre de olsa...yoksa hep aktı durdu mu çağlayan ırmak misali gürül gürül...Kızılırmak gibi.



SICAK dedik sevindik az biraz bu sene,
yağmur dedik her akşam ısladık sokakları yaz yaz.Garip bir hava hakimdi valla da billaaa da...hayatımda ilk defa alnımdan akan ter  gözümün içine düştü, ne çok tuz tüketiyormulum bre dedirtti bana terim :))))

Yapraklar ağustosta dökülmeye başladı bu yaz, şaşkın ağaçlar mıydı mevsimler miydi bizler miydik diye düşündüm durdum.
Gezdim tabii, hayat gezmeden çok anlamsız bence!






gezenti tipler vardır, kafede bir kahve fiyatına dünyayı gezerler,
çok da imrenirim, ancak namümkün canım ya, ııı-ııı olmaz ...uymaz bana...
bir defa konfor alanım olmalı değil mi ama..
herkesin olmazsa olmazı farklıdır tabii;
 ancaaaaaak benim öyle taştan yastık yapar bir sırt çantasıyla da gezerim diyecek olanlara cevabım benimle diyilsınnnnn, ya da: sizinle  diyılım...yani, o kadar da değil...otostopla dünya gezmek, paraşütle nereye sürükleneceği bilmeden etmeden yamaçtan atlamak...uuuuuu, düşünemem bile.maddemin doğasına aykırı - içimdeki deli bazen keşke diyor, keşkeeeee....ben de yapabilsem öyle rahat, öyle gamsız, öyle kuş gibi  hafif, olmuyor canlarım.

bunu da yaş günüme bağlıyorum, ne de olsa yine eylül, yine bir yıl daha büyüdüm :))
yaş aldım...travmatik bir olay değil benim için olgunlaşmak, ama insan gitgide daha seçici oluyor hayata dair bir çok hususta.

zamanı eylülledik de ne oldu, iyi mi oldu kötü mü...göreceğiz bakalım...Allah hepinize, hepimize hayırlı yazılar yazsın inşallah, güzel ömürleriniz olsun e miiiii :)

ha bir de dua edin bana da kendinize de emi, niye mi, e sonbahardı mevsim değişikliğiydi derken  grip mrip olmayım aşısını olmadan bu sene bari, da-ya-na-mı-yo-rum...hatta gayrı dayanamam ben bu hasrete misali, o derece bıktım yani bu grip fasılllarından :(

yaş günleri, bayramlar, özel günler, sözel günler derken kaybolan yıllar gözümün önünde bugün, içim acıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...