25 Nisan 2018 Çarşamba

Yeryüzü "YAR"YÜZÜdür

selam sevgili okurlarım,
bugün hepinize kocaman hüsnüyusuflar gönderiyorum, leylaklar, güller, allar - morlar...
ee ne derler,
- eller bakışırken
   allar yakışırken...  (güzeldir).
bu da verbena..
çiçekçi teyze, bana şurdan iki saksı verbena :)
ne güzel ama...



içim dışım bahar...içim dışım polen...
kıpır kıpır, kımıl kımıl...
anlayana yeryüzü "yar"yüzüdür...
"YAR" o değil mi ki...
yarımız, yarınımız ...
yaradanın yansımaları değil mi ki her zerre?
her zerre o derece kıymetli değil mi şu kainatta..


her zerre özel ve öznel değil mi?
her yaratık YARADAN 'dan değil mi?
e o zaman sevmemek neden?
ayırmak neden?
-o'cu, şu'cu,
bu'cu, su'cu...
hepsi bir...değil mi?



HER KATRE UMMAN...
ah canlarım ahh...
hayat dediğin bir gündür, o gün de  "bugün'dür..."
ne çok sevgisizleşti dünya!


                                                   ***farklı bir konu da şu merak ettiğim
                                             - neden hep sevdiklerimiz bize dokunur ki?
değer verdiğimizden, çok sevdiğimizden mi acıtır bizi her minik hata bile..
yani acep biz mi büyütürüz:-dostun attığı gül yareler beni diyerekten?


                                              düşünelim, yazalım, yazışalım canımcıklarım ...



GÜNÜN ESPRİSİ

Eline sağlık Erdil Yaşaroğlu, ne de güzel kondurmuşsun taşı gediğine...
helaaaaal  ;)




GÜNÜN ŞARKISI


melodisiyle beni deniz kenarına  götüren, dalga dalga bir şarkı gelsin bugün de...Simge söylesin: desin ki....yapamazdım acıtamazdım asla senin gibi...üzülmedin mi bre vicdansız....
hey yavrum hey...

Simge - Üzülmedin mi? - YouTube


https://www.youtube.com/watch?v=jeDBZpT7-RI


hiç bir şey canınızdan öte değil, 
salla gitsin okurum, sallaaa....
-demesi kolay sen yapabiliyor musun? diyenlere cevabım:
-Arkadaşıma sormak istiyorum joker hakkımı kullanmak istiyorum :))
şimdilik gidiyorum ben...
özlemezseniz de gelmiycem haa....





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...