26 Nisan 2018 Perşembe

Erkek modası- devamı

merhaba  değerli okurlarım,
moda söz konusu olup da Dünyaca ünlü, milli yakışıklımız Kenan İmirzalıoğlu ile başlamamak mümkün mü?
başladım bile...
beğenmeyen bakmasın, kapasın gözünü :))
Dünyanın farklı farklı köşelerinden okununca, bir deburda her gün üç mevsim yaşayınca ben; her mevsimden fotoğraflar derledim,  topladım sizler için...


krem rengi ve mavi birlikteliği gerçekten hoş duruyor, tavsiye ederim...
ama mavi var, mavicik var, bu ceket felaket güzel bir maviymiş yahu, keşke benim olsa...
içindeki mi, yoook yoook yok, gözümüz yok,
*** Allah sevdiğine bağışlasın, herkesin sevdiceği kendine güzel...
benim sevdiceğim de  bana... :)







Allah aşkına kıl yumağı gibi gezmeyin bre...
en rahatsız edici görüntü de saç sakalı çok bakımsız olanlar...
yani sakalında akşam yediği yemekten esintiler görmek istediğimizi kim söylemiş ;)))



bir de sakallarını bağlayanlar var ki bazısı evlere şenlik ...



kamuflaj yakışır ...şekil 1-a...

şöyle bir tarzı iş ortamında da çok rahat biçimde giyebilirsiniz...

at kuruğu yapınca da topuz yapınca da 
"güzellikte" kadınlarla yarışan yakışıklılarımız var artık...
bazısı o kadar feminen -kadınsı - görünüyor ki arkadan hiç bir ipudcu yok,
misal otobüste para uzattı geçen amca:
-kızım  şunu bi uzat hele dedi,
kulakta kulaklık, müzik açıksa da değilse de bilmiyorum; dürtükledi duymayınca; bir de dönüldü ki
efendim erkek...saç sakal yerinde şükür...
(aslında şu düşünülmeli; isteyen istediği cinsiyete benzemeli midir? )
(belki de bu asıl sorun )



tayt gibi, külotlu çorap gibi pantolonlara da "kıl oluyorum" abilerim...olmuyor ya, çirkin duruyor...
yapmayın etmeyin gözünüzün yağına yumurta kırayım ;)))
olmadı dilek ağacına çaput bağlayım yahuuuuuu!







cıvıl cıvıl iki havaii modelle bitirelim "Hawaian style..."
giyeni çıkar illa ki...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...