8 Nisan 2013 Pazartesi

LEYLAKLAR VE LEYLEKLER

Yaşasııın çilek de çıktı...

pembe pembe, kırmızı kırmızı ...
hormonsuzu hormonlusu derken çilek de çıktı...

leylaklar da açmış bir kaç evin bahçesinde, ooooh miss miiis!
sokakta yürüken al benili kokular sarıyor buruncuğumu...


ah zavallı kötü kokulardan çoook çeken burnum,
heyecandan ne yapacağını bilemeyerek
-"bu neydi şimdi"  der gibi şaşakalıyor yollarda...
bir rayiha, bir rahiya...
yaban elması dalları pembelikleri kadar güzel kokarken,
menekşeler ayrı telden
çilekler ayrı daldan kokarken...
burnum bayram ederken vesselaaam!

OHHH dedim bugün yine,  ooohhhh ohhh...
iki göbek atmadığım kaldı ki o sırada
birden gökyüzünün grilere teslim olduğunu farkettim:(
"eee bahar bu, olacak o kadar" deyip  sustum.
Tam yüzüm düşecekti ki...hooop tuttum!
iç sıkıntısını yuttum...
Bahara bir niyet tuttum,
-"oh şükür"  dedim
Bahara alkış tuttum,
Erguvanların hayalini kurdum;)
"Leylaklar dökülüp güller ağlasın" diyen  şarkılara kızdım;
-nergizler ne yapsın dedim peki???
-E öyle ya, senin sevgilin gitti diye
leylaklar dökülmek
güller ağlamak zorunda mı be kuzucuğum?
hııı, duyamadım?!
-değil di mi?


Ayva da çiçek açmış yaz mı gelecek?
gönül bu sevdadan vaz mı geçecek...
geç-meeez!


*Korkmayın be canımcıklarım...
gerçek sevda
hiç bir şey karşısında geçip gitmeeez,
gidebilemez...


***ERİMEZ de üstelik yağmurda çamurda
emin olun...
siz bahar oldukça
sizinle açan da olur
aşktan umudunuzu kesmeyin!



-İkinize karşı bir rüzgar vaaaaar,
bahar rüzgarı;
size aşktan esiyorlar!
*Hande hanımın şarkısından çaldığım sözlerde geçtiği gibi;)


ÇİLEK...
çile'den çilek...
e, zor büyütülüyor da ondan netekim:
-çileden çilek...
-ben de mele'den melek o zaman,  heh he he;))


-Siz bakmayın canlarım benim vurduğuma deliliğe
*kuşlar bile güler bahardaki afallamış halime...
                            -aaamaaan gülen gülsün kime ne?
                             ağlayacak değilim yani...
                              -"ille de bahar, ille de bahar" modundayım.

*Aşk kaç beden giyer,  bilmiyorum,
Ancak bu gidişle;
-XXXL olacak-
var olan aşklar şişmanlayacak:
sevgiden, tutkudan, coşkudan... 



leylaklar açın, leylekler dönün memlektime
bahar geldi, bahar geldi...
gülüşelim doya doya...
yavrulayacak işte bugünlerde  doğa,
leyleği, kuzusu, kurduyla,
***SANKİ,
- Bereket geldi yurda, dünyaya.
Bahar ya sen ne şirin mevsim,
ne güzel iklimsin!
Ne kararsızsın...

***ÇİLEK gibi
hem şekerli
hem ekşisin
bol kokulu
bol renklisin...
GÜZELSİN VESSELAM;)) GÜZELSİİİN!
Blog meleğiniz

                                          GÜNÜN ŞARKISI                                                       
Bahar konulu şarkılar faslı..hoşgeld,niz sefalar getirdiniz efendim,
buyrun oturun, mini konser pamaklarınızın ucunda, hemen şuracıkta.
***İlk şarkımızı Özdemir Erdoğan beyefendi söylesin:
-BAHARDA KUŞLAR GİBİ!
http://www.youtube.com/watch?v=ZTZ_Sa3Gsng

***İkinci şarkımızı ölmeyen sanat harikası ZEKİ MÜREN söylesin, hep kalplerde ve aşklarda yaşayacak kendisi nitekim! o duru sesi, o duygulu tavırlarıyla söyleyecek.
-şarkının girişindeki  hitaba ve sonuçtaki vedaya dikkat!-

http://www.youtube.com/watch?v=MIV_x6Cc0VI
Kulak pasını silmeye geldi bu şarkılar, sizler için değerli okurlarım... 



GÜNÜN NEŞESİ

                                              -O ne gülüş o, o ne özgüven o!

-Bu akşam da benden bu kadar canımcıklarım...
-Bahar sizi de çarpmasın dikkat edin de...havazanallah gezmeyin benim gibi bahar sarhoşu...bilen var bilmeyen var değil mi canlarım;))
***Bir dahaki görüşmemize değin hoşça, dostça ve esen kalın...
                                                             MELEĞİNİZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

KEDİDİR O KEDİ :))