27 Mart 2013 Çarşamba

OSCARLIKLAR

Merhaba değerli okurlarım,
güzel mi güzel bir bahar akşamından selamlar...

bir bahar akşamı rastladım size
keyifli bir telaş içindeydiniz...
derinden bakınca gözlerinizin içine
neden raybeninizi takıverdiiiiiniz?
neden başınızı öne eğdiniz?


OSCARLIK FİLMLERDEN BİR DEMET:
 
"ARGO" ÜZERİNE
Neden acaba Oscar Ödülleri tartışılır diyenlerden misiniz sizde?
Nedenini Argo adlı filmi izleyince çözdüm kendimce...Belli lobilere hizmet edenler ve belli bir kültürü aşılayan filmler alıyor Oscarları...ARGO filmi de Cem Yılmaz'ın AROG'u kadar bir film bence...harflerin dizilişleri farklı sadece;))


Şaka bir yana Amerika ve müttefikleri arasında bir yerdeyseniz konum olarak Oscar alma olasılığınız yüksek olabilir...
ARGO benim için tam bir hayal kırıklığıydı...sevemedim ve bitse de gitsek modunda oldum hep.Konsolosluktan adam kaçıran dahi güvenlik görevlileri, film seti adı altında dönen dolaplar vb. konu. Ama insanların dramları tek taraflı verilmek zorunda mı dedirtiyor insana...
Tek bir vatandaşlarının ne kadar da kıymetli olduğunu görmek hoş insan hakları adına tabii...biz de olmayan imkanlar var ne de olsa, keşke herkes bu kaar korusa vatandaşını!Ama önemli olan vatandaşlık mı yoksa İNSAN olmak mı? yani ölen Iraklı ve Afganistanlı, İranlı da yaşama hakkına sahip değil mi acaba, belki bazılarının dediği gibi müslümanlara karşı ön yargıya neden olabilir, ama ben söylenmeyeni söylemek istiyorum:-diğer insanları aptal konumuna düşürmek, o halkı da aptal göstermeye hizmet edebilir mi acaba senaryo?

ZERO DARK THİRY - 00:30


Usame Bin Ladin'in nasıl ele geçirildiğini daha doğrusu öldürüldüğünü izliyorsunuz...Cıssss diyor size lobiler, " uzak durun haaaaa..." diyor!

Bu film de beklediğim performansta değildi...izleyeli epey oldu ama Argo'dan daha iyiydi bence, kurgusal olarak, mekan, derinlik vs.

Geriliyorsunuz işkence sahnelerinde, gerçi az kanlı ama  hayatta ne yazık ki öyle biraz ve bazı gerçekler kanlı oluyor:((

Şöööle cıvıl cıvıl renkler olsun filmlerinizde be ağalar be lobiler, olma mııı;)
AmA Pİ'nin Yaşamı bence tekrar söylemeliyim ki izlenmeye değer...


Bunlar benim görüşüm tabii...
bu filmlerden bazılarını- ya da başka filmler de olabilir*-   izleyen bana yorum yazsın lütfen, burada paylaşalım film yorumlarını da, güzel olur ya, oluuurr, olur bal gibi olur:)

Müthiş bir doğa ve insan kavgası hakim filme, farklı bir senaryo herşeyden öte ve sıkı bir oyunculuk...benim son sıralar izlediğim en sıradışı filmlerden biri şüphesiz...ya sizinki?
Bu günlük de bu kadaaar:)beni özleyin canlarımmm!
melekinizz 

1 yorum:

  1. 3 boyutlu sinemada izleyemesemde bilgisayarımda izlediğim kadarıyla bile muhteşem bi filmdi pi'nin yaşamı:) hele de görüntüler harikaydı:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...