7 Şubat 2013 Perşembe

ERKEN BAHAR DEDİĞİN*2*

herkese koccca kocca selamlar olsun efendiiim:))

Bu güzel ve açık havalarda eve tıkılıp kalanları anlamıyordum ta ki yorgunluğun aşırı dozunu damarlarımda hissedene değin...
Dostlar bir yorgun bir yorgunum ki sormayın...deseniz ki en sevdiğin sanatçı kapının önünde konser verecek...aşağı inecek halim yok  3-4 gündür...olsa olsa cama kadar yürüyebilirim...

-Ehtiyarlık bu olsa gereeek netekim :((ihtiyarlık demişken:

-ayyy kıyamam ben size, ne de masum bakışları var...içim ezildi vallaa...oyyy oyyy....

-TRT Haber' de bir dizi-belgesel var: Ömür Dediğin...altta linkini verdim, bir film var isterseniz bir bakın...
                     http://www.youtube.com/watch?v=UoIsoDUJaak
-arada bir, sinirlerim kaldırabildiiğince daha doğrusu, izliyorum.
 Ömrünün erken baharında 8 bebekli bir genç kadın olan bir ninecik- biz adına Hüsna diyelim, işte Hüsna nine 8 oğlanım var, amma 8'i de yok dedi...vefasızlarrr, hayınlar...
-yapayalnız Hüsna nine...

*Allahım bizleri de hain evlat yapma noluur...
büyük konuşmak istemem ama ömür dediğin iki adımlık yol be dostlar...bir adımını attın, madem geri kalanı da değer bilmekle at ki işe yarasın!

Hüsna nine ölmek için çok yalvardığını ama ölemediğini,devletin verdiği 280 tl ile hayatta kalmaya çalıştığını, "irezillik" çektiğini anlattıkça bir kötü oldu içim...
"Simitçi simit ilen çay getirü, onlan beslenirüm!" demesi, üzgünlüğü, 80li yaşlara rağmen direnişi...off offf...
-işte Leyla ile Mecnun diye ben bu ikiliye derim.

-madem üzülüyorsun izleme diyenler...biz de bir gün ihtiyar olacağız, biz de bu duygulara belki düşeceğiz...olmasını istemem ama empati kuralım, birinin çığlığını duymak da bir şey değil midir, belki ben yardım ederim belki decek birisine vesile olurum...neden olmasın...

-hep böyle genç, iri, diri ve hoş mu kalacağız değerli okurum...zaman hiç mi uğramayacak erken baharlarımıza...
-BUNLARI NEDEN YAZDIM SİZCE?

 
-14 şubat çılgınlığına son verip Hüsna ninelere biraz el uzatsak???
-Şu anda dinlediğim reklamlarda sevgililer gününün kapsamını tamamen "duygusal sebeplerle" anne-baba- ebe-nine- dede güruhunu da ekleyen sevimli PAZARLAMACI TÜCCARLARA duyurulur!


Dünya gündemi de pek iç açıcı değel ne yazuk ki...Başbakanımız Prag'taydı, gezdi gördü, iyi ilişkiler kurdu, biz Pragla maç yaptık...noooldu: yine zayıf futbolumuzla zayıf  motivasyonumuzla çıktık sahaya...


-Yani laf aramızda milli maç izlemek zevk vermez oldu, baskette biraz umudum vardı, onu da yeller aldı canlarım, son dakika afallamak huyumuz mudur nedir...kalbim dayanmıyor stresine.

-Dünyanın emeği veriliyor da neden olmuyor sizce canlarım?
-ezik miyiz be biizzzz?

-Suriye karışık yine, oturup müslümanın müslümanı ezmesini, öldürmesini izliyor uluslar arası örgütler...ortalık karışsın diye  tırnak kaşıyorlar zateen...Bu sözüm ona barışı koruyan uluslar arası örgütler neden bunca kaplumbağa hızında ilerler binlerce Suriyeli, Iraklı, Lübnanlı....vb. ölürken!?

"Arap Baharı" diye ad koydular...tabii size göre baharsa?...

-bahar dediğin ne açıdan baktığına bakar!

-eğer bu baharsa yazı düşünebiliyor musunuz a dostlaaar!

-üstelik onlar demokratikleşme, özgürleşme dedikçe namludan kurşun fışkırıyor...yoksa o kurşunlar kan gülleri ve gölleri yaratmadıkça birilerinin kirli keseleri dolmayacak da onun için mi bahar???

-benim erken bahar dememden sebep SADECE iklimle alakalı...gerçi benim sevinip dökünmem de hatalı Dünya iklimi ve küresel boyuttaki iklim değişikliği açısından...aslında kış günü bu güneş de nerden çıktı deyip dellenmemiz gerekmez mi? ayyyy utandım yani şimdi bencilliğimden...

-e öyle ya, lapa lapa kış görmeden Ankara'da bu neyin baharı be kuzularım?


KC GÖKSU

-ozon tabakası delinmiş!
 -vallaaa ben delmedim....hepimiz bu moddayız artık.

-Ahanda size baharımsı kış manzaraları....


Bilimum hayvanlar güzel havalara aşık...
ne demiş Orhan Veli:
 BENİ BU GÜZEL HAVALAR MAHVETTİ...

GÜZEL HAVALAR
Beni bu güzel havalar mahvetti,
Böyle havada istifa ettim
Evkaftaki memuriyetimden.
Tütüne böyle havada alıştım,
Böyle havada aşık oldum;
Eve ekmekle tuz götürmeyi
Böyle havalarda unuttum;
Şiir yazma hastalığım
Hep böyle havalarda nüksetti;
Beni bu güzel havalar mahvetti.
-siz siz olun yenisini bulmadan işinizden istifa etmeyin canımcıklarım, emi?




GÜNÜN MÜZİĞİ
Şu anda dilemekte olduğum Leyla ile Mecnun şarkısını sizlere de dinleteyim istedim, gerçi ben sözsüz halini dinledim ama bu da güzelmiş.
Can Atilla bestelemiş...Zara seslendirmiş.
Bu arada yeni albümü çıkmış Can Atilla'nın...

bugünlük benden bu kadar canımcıklarım...
görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...