4 Ocak 2024 Perşembe

ASALET ÜZERİNE AFORİZMALAR

ASİL AZMAZ BAL KOKMAZ SELAM OKURLARIM, nasılsınız bakalım? artık yazacağım, içimden bir ses gel dedi yaz dedi yine... kelimelerin canını çıkarmadan, kırmadan dökmeden yazacağım inşallah bakalım, seviyorum bu işi.
2023 yazmak için iyi bir sene değildi elllaaaaaam:) dün baktım da sadece 2 yazım varmış 2023'te, çok bile...
neyse, döneceğim sahalara inşallah, kendi çağımızda ve kendi çapımızda çiziktirmek bir hoş seda bırakmak ardımızda güzel olanıdır bence. asalete gelelim, geçen gün duydum bu sözü, aslında düşününce yazın da duyduğumu farkettim; ASİL AZMAZ BAL KOKMAZ, -nasıl anlamlı nasıl da güzel, tumturaklı yani, az ve öz. duyduğumda işte demiştim,"işte hayat felsefesi edilesi..." Aklı selim insanlar var olsun her daim /ne güzel oturtmuşlar lafı yavvv:)/ -yoksa bu dünya nice saçma, deli ötesi olayla zaten cebelleşiyor; darlanıyor, iyi ve kötünün savaşı çirkinle güzelin savaşı güçle erdemin asille düşkünün savaşı her daim, uzadıkça uzar bu liste. velhasılı kelam; akla ve asalete şükrolsun canlarım...
ee, sizde nasıl durumlar? yazın iki satır canlarım... önce söz vardı çünkü önce söz... meleğinizden internet derlemeleri, çoğu da neoldu.com; teşekkürler hepinize. Meleğiniz kaçaaaaaar ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...