10 Mart 2020 Salı

GİY- ÇIK

 Selam canımın içleri,
2020 baharı gelecek, ufukta görünüyor...
takip ettiğim kadarıyla Ege kıyılarına bahar geleli çoook oldu, dallar çiçek çiçek.
Henüz açan bir ağaç görmedim buralarda,
ama gönüller zaten bahar modunda.


her markada indirim varken bu aralar kaçırmayın derim...
ihityaç listesi hazırlamadan çıkmayın bir de alışverişe...
gerçi Korona var nereye çıkacaz diyorsunuz  biliyorum, sanki ben çok mu korunuyorum da...haklısınız, düzeltiyorum...nispeten sakin saatlerde mi gitsek acaba?
ne biliyim, ben gerçek indirime bayılırım.





























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...