26 Aralık 2019 Perşembe

KIŞ SEYAHATİ-balon oteller-

güzzzel bir fotoğrafla merhabalar sizlere....
üstteki fotoğraf Bolu -Abant Gölü'nde çekilmiş, manzaraya doyum olmaz, o karın temiz havasına,
güneşle beraberken oluşturduğu ışıltıya hele hiiiiç:)

 bu tarz ufak villa tarzı orman evleri artık Ankara'da da var, mesela Kızılcahamam'da , Çamlıdere'de...
ilgilisine duyurulur, kiralayanı da vardır elbet, otel-pansiyon olanı da...


bu da hobit evleri...tıpkı gerçeği...
masalsı bir ortam arayanlara duyurulur...tatili yazla sınırlayanlara da...







en favorimse:
BUBBLE HOTEL /Babıl otel-  deniyor bunlara, ama çok şekerler yaaa...
bayıllllldım:)isterim bana ne bana ne....


Türkiye'de olduğunu zannetmiyorum, İzlanda'da meşhur, kutup çevresinde zaten iglolar var bir dolu....oooh kebap;)kışı sevmeye çalışıyorum güzelliklerina odaklanarak...mesela dün burada öyle güzel kar yağdı ki hayranlıkla izledim kar tanelerinin dünyayı keşfedişini...
uyuyamadım epeyce  izlemekten,
sonra karın sessizliği de ayrı bir güzeldi, iyi geldi ruhuma...
sizlere de tavsiye ederim değerli okurlarım.


anaaam...çok tatlış yaaa...
Allah sınavdan -iş-güçten bunalmışlara nasip etsin bu evlerde şöööyle beş gün bir tatil inşaaalşllah, çok amin çok amin, darısı da bana:)
EZCÜMLE: Kar güzeldir,
KAR TANESİ DAHA DA GÜZEL:)))
BU da melekay sözü olsun bugünlük.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...