15 Ağustos 2019 Perşembe

FİLM ÖNERİSİ-ÇILGIN HIRSIZ

ÇILGIN HIRSIZ 1-2-3 (despicable me)
son günlerde kızımla beraber sık sık izlediğimiz seridir kendileri...


çok keyifle çok gülerek izlediğimiz bir seri olmakla beraber tabii ki eleştirilerim de var...
mesela iyi kalpli kötü kavramı zihin karıştırıcı olabilir küçük bir çocuk için,
iyi kalpli kötüler ve bunlara sempati ortamı hazırlıyacak bir algı yönetimi hissettim, tabii o aralarda hemen kötülüğün her zaman kötü olduğunu, sevimlisi ya da masumu olmayacağını açıkladım kızıma...
siz de bu gibi beğenmediğiniz kısımlarda yavrunuzun o tatlış zihnine negatif thumlar ekilmesine izin vermeyin, anında eleştirin, onun fikrini alın eğer açıklayacak olgunluktaysa...değilse bile siz hatayı dillendirin derim nacizane.

ekranda gördüğü herşeyin doğru olmadığını küçük yaşta öğretin ona,
sorgulamayı öğrensin zihni gereken durumda...


eğitim sistemimizin de amacı zaten bu değil mi canımcıklarım?:)

bir çok yetişkinin de seveceği bir film serisi bu ÇILGIN HIRSIZ...izleyin derim ben.





bir babanın gözüyle olaylar anlatılıyor zaman zaman...
90ların eleştirisi de var, reklam sektörünün de... seride bakın bunları da sevdim...

belki çoktaaan izlemişsinizdir , olsun izlemeyenlere öneririrm ben de:)

GÜNÜN ŞARKISI



bugünlerde sık sık çalan bir şarkı var,  çok hoşşşş....
Melike Şahin söylüyor; hani diyor ki:

gelmedi elimden ...
dökülemedi inan dilimden
susuyorsam bir bildiğimden
sevdiğimden 
gördüğümden....
adresi aşağıda canlarım:

https://www.youtube.com/watch?v=nN1UtTLI33k

son üç gündür şehir bomboştu adeta, havadaki nem miydi insanı boğan sıcaklar mı bilemem de bunaltıcıydı...ha yağdı ha yağacak havaları vatrdır  ya canlarım işte tam da öyle...

şu da var ki:
ne sevdim ne sevindim sessiz şehrimi  bir bilseniz...ben metropol insanı olmaktan istifa edecek gibiyim böyle giderse yani, yaşlanmaktan mıdır nedir, kafam kaldırmıyor yahu...

tatildeyken bu kadar yorgunluk nedendir canımcıklarım ya?
sevinçle tatili bekleyen de ben değil miydim sanki...
yazılacağım bi dizi kurs, bi dizi etkinlik vardı daha benim :((
e yazıl ne duruyorsunuz dediğinizi duyar gibiyim,
akıl vermek güzel hoş da; yorgunluğumun haddi hesabı yok yahu...tekrar başladık B vitaminlerine, demir haplarına..tekrar tekrar tekrar...yıllardır olmadı, inatla veriyorlar yaaaa....
çözüm bu değil demek ki, ama ısrarla doktora her gidişimde amannnn neyse.....
boşverin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...