17 Nisan 2019 Çarşamba

KİRAZ ÇIKMIŞ

kiraz da çıkmış ya sevgili okurlarım, hiç inanasım gelmiyor...
kilosu 250TL'den satılıyormuş, Manisa'dan al haberi...
e tabii mevsimi olmaması hasebiyle, bu aşırı fiyata inanırım, normaldir...
aşerenlere duyurulur...burada daha kiraz ağaçları açmamışken orada hasatının yapılması da bir güzelliktir işte, gözünü sevdiğimin Türkiyesi:)))

bahar yağmurları öyle bir yıkıyor ki bu sıra şehri her şey pasparlak,
sadece gökyüzü flu, sabah puslu ve gün boyu gri...
sevmiyorum bu gri havaları!hiççç....
beni ne kadar bu güzel havalar mahvettiyse de Orhan Veli misali
bu gri havalar da kahretti...




önceki gün trafikte tam tamına 72 dakikacık geçirdim, dur kalk, dur kalk...bir de basık hava, yağdı yağacak, imdaaaaat diye bağırasım geldi, 12 km yolu 72 dakikada gidebilmemin sebebi yağış sebebiyle kayganlaşan yol ve bunun sonucu oluşan trafik kazası...aslında yine sürücü hatası!!!

trajik...5 araç feci hasarlıydı,altıncı da  sonradan karışmış... tabii benim gibi yüzlerce kişi yolda perişan oldu, hastası olan var, yolcusu olan var ama değil mi canım okurlarım?
- üstelik benim yakıtım da bitmek üzere değil miydi...
Allahım sana geliyorum...


en yakın benzinliğe gitmedim yol uzamasın diye,  kestirme yoldan gidecektim ve yol üzerinde birçok benzinlik vardı çünkü, İstanbul yolu nitekim dedim,
***amaan pişman oldum işte sen 2 km. yola gidip almazsan olacağı budur işte...dedim ki ayyy eğer yakıtım biterse bir de şu trafikte şu kuyrukta şu yağmurda halim nece olur ???
gerim gerim gerildim...

-halimi görmeliydiniz, NE DUALAR NE DUALAR...

o her yeri benzin istasyonu dolu olan kocaaa İstanbul yolunda benzinliğe denk gelmem yolun sonuna tekabül etmez mi, ille kopet olacak başkasını içmeyi sevmiyor bizim araç:(

ben güya kestirmeden gidecektim hastaneye, randevuma geç kalmayacaktım, Eskişehir yolundan da Konya yolundan da kurtulacakltım...nerdeeee...


bir de güzel fırça yedim sevgili uzmanımdan,  ohhh kebap, bütün aksiliklerin üstüne bu da cuk oturdu dedim...bütün modumu düşürdü o kaza yapanlar...vakitli çıkıp geç kaldım üstelik...



arkadaş Türkiye'de alt yapı sorunu var kabul edelim...yollar haaala göl oluyor bi yağmurda...
kum dökülen yollar nem de eklenince lastikler de iyi olmazsa fren mesafesi de uzamıyor mu...al işte...onu da geçtim bir de 100km hız yaparsan çaaat küttt kazalar geliyor.

kiraz çıkmış neyime, yağmur damlar yüreğime...




                                                                        GÜNÜN ŞARKISI                                                        

BİR BİLEN OLUR MU DERSİN?

Bendeniz-Bu Baharda - YouTube



https://www.youtube.com/watch?v=27T1sQl6diE

NE GELİRSE GELSİN BAŞIMA BU BAHARDA DEMİŞ DENİZCİĞİMİZ:))
ağzına sağlık...



 GÜNÜN KARİKATÜRÜ




teşekkürler Selçuk Erdem, emeğine sağlık...
Baharınız bol,
ekmeğiniz bereketli
yüreğiniz şen olsun değerli okurlarım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...