10 Ekim 2018 Çarşamba

YORUMSUZ :)




 yalnızlıkta son nokta...










 EN İLGİNCİ DE BU:) bu ilanın benzerini  geçen yıl bizim mahallenin  otobüs durağında ben de gördüm, o da şöyleydi: 

Evdeki ANLAYIŞSIZLIKTAN 
ODTÜlü öğrenciden ilan,
elektronik mühendisliğinde okuyorum,
üzmez, az gezerim, dolgun ücretle hayırlı evlat olunur.
geleceğim parlak.

cep telefon numarası da verilmişti, gerçek mi diye merak etmedim desem yalan olur... tam da sosyolojik bir araştırmaya konu olabilecek bir vakaydı çünkü, makale bile çıkardı bence .
ancak verilen numarayı  arayacak kadar da bol vakitli değildim , incelenmeli...
sosyologlara duyurulur  :)




 bu da çapkınlıkta son nokta, utanmasa adını yazacakmış kadının :))















GÜNÜN ŞARKISI
bu aralar öyle tatlı melodiler öyle güzel tınılar kulağıma geliyor ki oooy oyy oyyy...
inanın saçemiyorum şarkılardan birini.
Bora Duran ama açık ara önde:
                                                                SANA DOĞRU
https://www.youtube.com/watch?v=1ZeiF1muZig



hadi kayfe içelim :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...