12 Nisan 2018 Perşembe

MODUNA GÖRE MODA-2-MODA SENSİN :)

MEVSİM SABAH KIŞ,
 ÖĞLEN İLKBAHAR VE ÖĞLEDEN SONRA YAZ ...
e böyle olunca bu kombinler de çeşit çeşit oluyor napalım :=)




pembenin her tonu modunuzu yükseltecektir...
bir kaç şirin aksesuar da eklenince değemyin gitsin keyfine...
şahsen ben çok severim...

tam cici kız modunda olmak isteyen hatunlara gelsin benden   bu kombin de ;)
istekler yayınına döndürdüm programı,
eeesişz bana ne yollayacaksınız bakalım;
hatta şarkılardan fal da tutalım ne dersiniz kızlar!




çok tarzve floral etki isteyenlere gelsin bu pembiş de....








bu güzel kombinlerin bir kısmını rastgele buldum, eski yeni karma yani, tarihi yok o yüzden, arşivimden..bir kısmı da bu-kombin.com adlı siteden...
bir çok kombin var, seçmek iş yani...



cıvıl cıvıl olayım diyenlere işte turuncu-mercan-mavili modeller...



üşüyenler hala çizme bot giyebilir değil mi ama...
ben takmaz kimsdeyi giyerim arkadaşlar...üşüyen bensem kime ne...
ayrıca Coachella ve bilumum festivalde el kadar şortla etekle bot da giyilmiyor mu, yaniii....hatta çok da tarz oluyor, ayak mantarı da oluyordur pişen ayaklarda da bu arada, o da ayrı...
sonra da çizmeleri, botları çıkarıp  çayır çimen geziyoruz değil mi Bohem arkadaşlarım:))
tarz var trz var yani, çeşitleme çok...
hatta belki de parmak arası ve çimende yalınayak gezme modası da 
o botlarla sıcaktan pişmekten kaynaklı bir akım olabilir...mi?diyerekten sorarım sizlere canımcıklarım ;))







aşağıdaki bayandaki zerafete bakar mısınız? füyttt füyyt....çok yakışmış bence...ya sizce?_











çok havalı ve çok kullanışlı modeller bunlar...
gel abla geel :)
















işte size ofis şıklığı, feminen, zarif...








arkadaşlar şu topuğa bakar mısınız, ben deyim 13-sen de 15 cm....
bileğini kırmadan yürüyebilene helal olsun...




pastel ve pudra ve toprak tonlara da rağbet çok bu sene kızlar...













bu kadar işteeee...yoruldum ben, zaten bahar yorgunuyum biraz da ekran yordu ...kaçarım buralardan şimdilik...HOŞÇAKALINIZ EFENDİM ...
BENİ DE ÖZLEYİN HAAAA;))








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...