26 Şubat 2018 Pazartesi

VAR OLMANIN DAYANILMAZ AĞIRLIĞI ÜZERİNE

MERHABAAAAAAAA değerli okurum :)


görüşmeyeli uzun zaman olunca azıcık mahcup oldum da  mecburen uzun bir merhaba demek gerekir dedim içimden...bu uzun selamlayış ondan yani, bahane falan değil...bileğim kireçlendi de yazamadım  , bir insan yazar çizer okur olunca sebepleri de bahaneleri de böyle oluyor işte...


elektrik kesildi, sular dondu, misafirler geldi ve hatta " kusura kalmayın"...
NOT 1: KUSURA KALMAYIN lafına da feci ifritim bu arada :( hatta kusura kalmayın diyen birisine sırf gıcıklık için yatıya mı kalayım o zaman diyesim var...
öğrencilerin ödev yapamayınca verdiği bahane örnekleri ilkokul çağında böyledir de lisede değişir mesela:
-aşık oldum hocaaaam!
-sivilcelerimle uğraştım örtmenim,  sivilcelerim öyle büyüdü ki nüfus idaresine evlat edinmeye gittik :)-bu da benden yeni nesile hediye bahane olsun, bozdur bozdur harca hesabı ;0))
-sakallarım uzamıştı, siz de okula sakallı almıyordunuz evde de traş jiletim kalmamıştı...e bari gitmeyim dedim...
-servisi kaçırdım, tüm gece vatsapta yazışınca uyuyamadıydım, sabah da uyayakalmışım...
-sınav stresinden ürtiker döktüm de hocam, toplamadan gelmeyim dedim
-varoluşsal sebepler işte hocam yaaa...



vay vayy vaay...Varoluşsal sebepler demek!
DERYA DENİZ BİR KONU BU :) yani girersem çıkamam içinde kalırım havazanALLAH...ben deyim labirent siz deyin Piramid'in içindeki BİR GİZLİ ODA VE DE KANSERLİ...
varoluşsal sebepten gençliğin genel anlamda kastettiği şu: çirkinim, burnum yamuk çünkü...Alllaaaaammm beni neden Kylie JENNER gibi hokka burunlu yaratmadın?
-ya milletin kankası var ben sap gibi tek başıma geziyorum yaaaa...
-ben kimim, neyim, neden burdayım...-burada ülkesini beğenmeme devreye girer hatta-neden Amerika'da doğmadım da burada doğdum sanki yaaa....
-offff yine mi ders, yine mi okul? ....
-bi hap yok mu içsem de köşeyi dönsem?
-bitcoin olayına girip trilyoner olmak yerine bu sefilliği neden çekiyoruz ki...
-Allah rızası için harçlığınızı bu ay bana verin, söz estetik ameliyat olunca manken olup harçlıklarınızı geri verecem...hatta ilk selfie de sizinle çekilecem!
-sevgilimle ayrıldık...bu nasıl adalet!


demem o ki kişilikler sancılarla daha bir haşır neşir ve sınanır  oldu...
demem o ki yazııııııık, bu yükle yol yürünmez güzelim!

GÜNÜN ŞARKILARI

 1-)BU GÜN çok sıra dışı bir sese RAVİ'ye kulak verelim mi?
***o da benim sözlerimi tekrar etsin, "bu yükle yol yürünmez" desin o yumuşacık sesiyle...

2011 yılında çıkan klibiyle Ravi "Yorgun Gemi" desin mi?
-Desin yaaa...bırakın desin...kendini ifade ediversin...
belki o da kendi hezeyanlarında kıvranacak demezse, susmasın, söylesin arkadaş...işte size adres: tıklayın dinleyin   https://www.youtube.com/watch?v=nQIKgbXUQ-4


2-)işte çok sevdiğim bir şarkı daha, ezgileri alıp götüren ve sıradışı da üstelik, daha ne olsun  :)
MABEL MATİZ söyleyecek...sizin için ve benim için:heyyyt kim tutar seni Mabel sakızlım!!!

-ÖYLE KOLAYSA gel başımdan kaldır at sevdanı breeeee......
https://www.youtube.com/watch?v=qUsE49lUQUY



GÜNÜN TEBESSÜMÜ
 
 
 
Benden bugünlük bu kadar...
beni bekleyen çoooook yaşasın hem de güzel güzel...hehehhehe :)))
görüşürüz canlarım ciğerlerim...

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...