14 Eylül 2014 Pazar

GÖKSU PARKTAN SELAMLAR

Sevgili okurlarım şirin mi şirin pazarlar dilerim efendim :)


nasılsınız bakalım? moraller nasıl? keka?

inşallah herşey yolundadır ne diyeyim, değilse bile azcık mola verin bre...
alın anacığınızı-babacığınızı, evlatceğizinizi, şeker şerbet dostlarınızı...kimi isterseniz onu bre more...
çıkın mis gibi sonbahar havasına...
yazın yasını tutmayın, sonbahara selama durun!

 ben dün gezdim,ohhh canıma değsin,..işte KC GÖKSU PARK.
dondurmasız da olmazdı nitekim :) canınız çekmesin diye sadece dondurma evinin fotoğraflarını koydum...

 -çocukların keyiflerine diyecek yoktu, özgür kalacakları tek yer park artık...
Eee, sokakta oynamak yok, ev gezmeleri azaldı, napsın yavrucaklar...
her fırsatta kaçıyorlar ana-babalarının kollarından...koşuyorlar çimenlere.
bu gözlem bile yeter insan evladının yavrusunu ne kadar sıktığını, betonlara hapsettiğini...


Dün parkın her yerinde çocuklar kaçtı, anneler " dur bekle" diye peşlerinden koştu... nasıl bunaldılarsa yavrucaklar...sakin sakin oyun oynayan, sosyalleşen çocuklar da vardı ki sözüm onların ailelerine değil.

Parkta Lunapark da mevcut, piknik alanları da...
**tek sıkıntı: masalar birbirine yakın ve mangal yapılınca kokular birbirine karışıyor,
-eğer isterseniz çimlerde de masanızı götürüp oturursunuz, böylece dumandan kurtulursunuz...
en azından kaç defa gittimse hazır banklara değil de kendi portatif  masalarına oturanlara izin veriliyordu, neden çimlerdesin diye karışan eden yoktu...
 -ördekler, kazlar, tavşanlar koşturuyordu çimenlerde...pek keyiflilerdi, besili ve sağlıklı görünüyorlardı,bebekler heyecanla izliyordu bu koşturmacayı, ne yalan söyleyim ben de...

-Mangal durumlarına gelince, bizler et sever bir milletiz...kimse yemeyin diye zincir vuramaz damak tadımıza,oldu,  anlaştık fekaaat...

-AÇIKÇASI nasıl sigara dumanınızla başkasının akciğerine zarar vermeye, dokunmaya hakkımız yoksa; MANGAL DUMANIYLA DA ZARAR VERMEYE HAKKIMIZ YOK!



-sağolsun bizim komşu masamız dumanını bizden esirgemedi, öksür tıksır...derken ben şikayetçi oldum, mızmızlandım haliyle...azıcık yelleseniz olmaz mı, yönü değişir dumanınızın desem de oralı olmadılar...Üstelik bize "öte gidin, ateşi yeni yaktuukk" dediler...sağolsun iyi akıl  verdiler, çözüm tükenmez bizde!
-Dediklerini yapıp  biz de kaçtık mangalsız bir masanın yanına oturduk, ne akıllı insanlar biz akıl erdirememiştik yani...
* valla bi iyi geldi bi iyi geldi...
nöronlarıma kadar desem yeridir,
nötrinolar-quarklar muarklar...Tanrıcık parçacığına değin...
azıcık su bile huzur veriyor, yanında yeşillerle beraber...
henüz sonbahar değmemiş ellerini bu parka...
cidden sarı yapraklar yok henüz,erken sonbahardayız

göle karşı da pek hoş olur gondola  binmesi püfür püfür eserken...

BİR TATLI HUZUR ALMAYA GELDİM GÖKSU PARKA:)

Meleğiniz gezdi, gördü, yazdı...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...