3 Ağustos 2014 Pazar

NERDESİNİZ?

NERDESİNİZ????


Aylar ve aylar sonra, bloğum öldü mü kaldı mı,
başına bi işler mi geldi deyi meraklanaraktan açtım sayfamı...

ben yazmazken bin tıklanmalara ulaşmışım; çok şükür...
yazmasam daha iyiymiş demek ki diye düşündüm ;)

nacizane yoktum ortalıkta...iyi de olmuş hani ...
özleyiverin yazılarımı azıcık, fena mı :) hoş ben yazsam da dönecek dünya, yazmasam da, kendimi bir nimetten saymamam gerek, bunu bilmek ve hazmetmek gerek canlar...

neyse, nerdesiniz? neler yapıyorsunuz?
kasırgalar çıktı...doğal afetler patlak verdi...
ramazan geldi, bayrama devretti yerini, günler yaz oldu aktı ve ağustosa erdi...nerdesiniz?
Rusya'da karışıklık çıktı, isyanlar aldı yürüdü...yandı cayır cayır isyanlarla halk...

Filistin'de çocuklar bombalarla öldürüldü, silahlarla kevgir kevgir delindi :(
 DÜNYA dinlemede, izlemede kaldı...nerdesinniz?
ya da  bu işlerin neresindesiniz? neresindeyim!!!


bayram kana bulandı umut umut açacakken körpe fidanlar...
ben yazmayalı binler ve binlerce insan öldü...nerdeyim???nerdeydim!

acı...ve bu acıyı çoğaltan dünyanın iki yüzlülüğü...
insanların çıkardan başka ilah tanımaması!!!


acı!
insanların kanlı idoller yaratarak onlara tapınması!!!
hergün sayısı artan oranda kan ve dehşet, vahşet ve kin pompalanması...
ölene bizden veya "bizden değil" damgası vurulması...
ölümler üzerinden dünyadaki politika sahnesinde güç deneyleri yapılması...
kıyımlarla medeniyet olur mu hiç!!!
nerdesin ey medeniyet?

NERDESİNİZ?


GÜNÜN ŞARKISI

NERDESİNİZ diye diye başladım, neredesin ayyüzlüm ile de bitireyim günü...

MURAT göğebakanı kaybedişimizin bu en acılı gününde, rahmetliye Allahtan merhamet diliyorum...
hepimizi bekleyen o son durak onu çok ama çok erken aldı kollarına...
daha yazılacak çok şarkı, çok umut varken acılarına yenik düştü...
kalleş bir pusuda ölmekle aynı kanserden ölmek, direndiyse de olmadı...

*naif insandı vesselam...rock müziği, aşıkları, isyanları öksüz koydu gidişi!!!


hayat iyi ki senin gibi bir aşk adamını gördü Murat Göğebakan diyerek sizleri Ay Yüzlüm'le 
başbaşa bırakıyorum...
ne demiş şarkıda; 
**zaman hancı
bulut yolcu,
şimdi gitti en son yolcu...
***gitmeseydin ne olurdu be  Murat ABi?!

****işte o kült müzik ve o neffis şarkı:    http://www.youtube.com/watch?v=St5T6HbBVAc

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...