11 Nisan 2014 Cuma

KİRLETME BAHARI

Merhaba değerli okurum


görüşmeyeli nasılsınız balalarım, canlarım?
ben iyiyim, sağolun varolun :) körler sağırlar- birbirini ağırlar hesabı oldu bu giriş biraz efendimm  farkındayım...
Farkındayım da  sizler de farkında mısınız bahar geldi...
gülen yüzlerle bakar olduk hayata bitraz daha fazla.

biraz daha çiçeklendi dallar...
biraz daha renklendi tezgahlar, tazzelendi aşklar...demli çaylar misali demlendi :)
tabii yağmurlar da gri bulutlar da var ama ben şimdilik pembeler-allar- morlar faslındayım ...
leylaklar mesela:)
leylekler diyesim var, 1 ay kadar oldu şehirdışı gezisi yaptığımda leylekleri gördüm,dönmüşler...teşrif etmişler ;) yavrulamışlar...aman da pek şirin pek şiiiiriiiiin, gagası sevilesi hayvanceyizler!
 börtü böcek bi atağa geçti canlarım, benim ev sera gibiydi, şimdi kelebekler türedi, tam oldu yani!
bi tırtılımız eksik...


görüşmeyeli seçimler yapıldı..
Mısırda 600 civarı insan idam mahkumu edildi..
Kırım ayrılmaya karar verdi Ukrayna'dan...
bebekler -çocuklar- gençler öldü ülkemde, tadı kaçtı ağzımızın!!!
yazmadım..yuazamadım, elim varmadı...
PEK DE POLİTİZEYDİ ORTALIK: SEVMEDİM VESSELAM!
o dedi bizimki öldü, o dedi biz öldürdük, o dedi belki de biz vurduk, öbürü dedi ne işi vardı şurda burda oturaydı evinde...



havuzda ölü bebek bulduk-çocuk mu desem henüz 3 yaşında!!!
boğaza uçtu araba, denize uçtu ya da her neyse...binemedi vapura: acele CAN ALDI...
bunlar da bu bahar oldu  ne yazık ki...
sapıklar yine kol gezdi ortalıkta, caniler yine kol gezdi!
yoılları kapadı kimisi, araba yaktı...
bahara hiç yakışmadı bu olanlar...
BAHAR AĞLADI...



onun umutları vardı yaza dair, istemedi bunlar olsun!
suçlu kimdi acaba? dedi bi kayısı dalı, leylak sustu, mor mor baktı ordan leyleklerime, bir de ölü bebeğin kapalı gözlerinden öptü :(
selamı var baharın, kirletmeyin beni diye de mesaj vermeyi ihmal etmeyerek.

MELEK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...