20 Ekim 2013 Pazar

azzzz sonnnra

selam canlarım




geçmiş bayramınızı kutlarım hepinizin...
bu bayram heeep gezdim valla canlarım, ooooh sefam olsun sefam olsun...
kızmayın ama hemen, sizler için de gezdim yani...
yeni tatlar keşfettim, yeni dokular...
yeni yerler..
tazelendim ayoooolll :)
-bu fotoğrafı heyvancayızlar korkmadan su içebilsin diye hayalet kadar sessiz çektim mesela...
yer Ankara, Göksu park, Eryaman...pek yaman!
Yaşar Kemal'in galiba, karıncanın su içtiği adında bir romanı vardır, benim ki  de o hesap...Ördeklerin kazların su içtiği...
sizi de tazeleyeceğim kısmetse...nasıl mı? capcanlı fotoğraflarımla...yorumlarımla..ahanda şekil 1*p.

ammma veleykin azcık bekleyesiiiz looo ;)
azzzzzz sonra...
vallaa...
hem de bu blogda...
azıcık da dedikokudu yapalım ne dersiniz?
geliyor bekleyin yeni yazımı :)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...