10 Eylül 2013 Salı

YİNE EYLÜL...

işte yine açıldı okullar...
yine bir yıl daha yaş aldı meleğiniz...
yine sonbahar kapıda, buyur etmeden geldi...

yine önlük derdi sardı velileri,
forma mı olsa gündelik cicilerini mi giyseler derdi...

yine fırsatçılar fiyatlara zam yaptı...
benzine zam geldi, bizlerin benzi soldu yine..

yine mısıra doyamadım, karpuza doyamadım dedi bazıları...

yine savaş dört gezdi kollarda, yollarda...

yine ağladı hazırlıksız yavrucaklar analarının kucağında, ille de okula gitmem deyiii....

yine pazarlar kuruldu, resim defterleri, suluklar boy boy...
pembe kızların resmi rengi ilan edileli yine herşey pembe ya...tiksincem az daha pembe görürsem yahu, çoraptan çantaya bunca pembe görüp bir de çilekli yoğurt hüpletince kızlar çoook yapay geldi bana ve -yine mi yaa?-dedim kendi kendime...Daral geldi ve gitmedi***sanırsınız diğer renkleri kurt kaptı, inek içti, inek nerde, dağa kaçtı...vb.***

yine marketler ayakkabı satar oldu!!!

yine Antalya film festivali buruk başladı...

servisler yollarını çizdiler, zam dediler...
belediye yine yolları kazdı ha kazdı, valla heralde şehri kaza kaza mantoya, mağmaya falan inecek belediyemiz!

içki satışı saat 10'dan sonra yasaklandı, yasakların konuşulması yasak değil ya, konuşuldu da konuşuldu, icraat sıfır!

yine bankalar kredi verecek bedaveeee!
-banka patronları ekstra 1500 mil hediye veriyor, bazıları vadaaaalar veriyor, hesap ekstresi gelince vatandaş da -anaaaaa çekiyor;)
*** binlerce lirayı harcayana, krediler zaten sudan ucuz a dostlar...
yapraklar sararıyor yavaş yavaş...
temizlik başa düştü yineee...

kronik duygusallar şiirler, romanlar, resimler çiziktiriyor karalıyor...
-iyi bir tamlama ürettim galiba kronik duygusal'la, öyle ya dönemsel değil kronik bir halden bahsetmekteyim-


Ankara yine çok güzel, yine denizsiz, ama evimizi KİNPAŞ gyo'dan alırsak deniz getireceğini vaad edenler var!ben ilk bu vaadi duyduğumda ilkokula başlamıştım ve müthiiş heyecanlanmıştım, komşumuz -mühendis- Nevzat Amca vardı, nur göllerinde yatasıca, beni inandırmıştı evimizin arka bahçesine deniz yaptıracağına ve buna önce havuz yaptırmakla başlayacaktı...kırmız kum getirtmişti bunun için...bilmem ne alaka?
- neyyyse o vaad komşumuzun belediye başkanı adaylığı zamanındaydı...sonra ne o başkan oldu ne de ben denize girebildim evimin arka bahçesinde:((

eğer başarır da Ankara'ya deniz getirirse alkışlarım o ünlü inşaat şirketini a dostlar...
yine mi, yine...

nasıl oldu da düşünemedi Ali Akaoğlu Ankara'ya deniz taşımayı?
- doğru o kadar çok deniz kenarı varken ev-lendirilecek- kimin umurunda Ankara'nın taşı, gözlerinin yaşı?!

-Yine balık piyasalara sürüldü, hamsi 12-15 TL'den satılıyor...
hamsi o fiyataysa gerisini siz düşünün varın...
***yine üç yanımız denizlerle çevrili oysa!

eylül  değişim rüzgarları estirecek derken yine "kronik bir melankoli" geziyor eni konu sokaklarımızda...

ben yine yorgun savaşçı...
istifa edeceğim yorgunluktan yine!!!


Kısaca;
*- demek bana yine hasret
bana yine hüsran var
bana yine esmer günler düştü...."*
-Kayahanın şarkısından  alıntıdır bu sözler-
ve Meleğiniz gideeer;))

 GÜNÜN KARİKATÜRÜ

tüm gına gelenlere gelsin bu karikatür canımcıklarım...en başta bana;)
GÜNÜN ŞARKISI

Git özlet kendini, yine geeeel...diyecek size Yüksek Sadakat- ya da Yuusek Sakaaaadat- ne derseniz,size galmış...
- dinleyelim mi...
-bilmem ki, yine mi dinliycez yaaa....
***heydi bi karar verin looo...bakın gördünüz mü adamcayızlar karar veremediniz diyi saçını başını yolmaktan kel kalmış, ne hallere düşmüş, vah yazııık....Halil Sezai gelse kurtaramaz, o derece yani:)

-isteyen tıklasın işte adresesi...
http://www.youtube.com/watch?v=r9VZKdhxT-E

-kavgaya mı gideceksiniz, alın bu arkadaşları, pis dalarlar hani...
heyy yavvrum hey, şu duruşa bakın hele...korkup kaçarlar belki de karşınızdakiler, siz de olası tekme- tokat, aparkat durumlarından kurtulmuş olursunuz yani canımcıklarım;)

Not: dileyen demek bana yine hasret var diyen Esmer Günler şarkısını da dinleyebilir, modunuza sağlık oooh...
-giderim buralardan
dayanamıyorum hesabı...kaçtım bile...
görüşürük heyyydiii...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...