13 Mart 2013 Çarşamba

BAHAR GELİYORUM DEDİ..

Merhaba değerli okurlarım,
Bugün çok mutluyum yahuuu!
Bu sabah camı açtım bir de ne duyayım: "Bahar geliyorum " dedi!
-Hangi bahar mı...hani şu esmer olanı:) deeermişim.
İLK BAHAR,  İİİİİLK.



Beyazlar düşmüş kayısı ağaçlarını görünce oooh dedim, ne güzel Allahım, bu günleri de gördüm...malum kışla aram pek iyi değil. Biricik yeğenim o kayısı  çiçeği taneciklerini uzaktan görünce kar sanmış, "aaaa, anne baaak kar yağmış"  demiş...yumurcak işte, belki de aklının ereceği ilk çiçeklenme olacak bu olay, daha konuşma acemisi:)3 yaşında...görseniz değerli okurlarım, bir şiriiiiin bir yakışıklı! O civcivim benim, şakır durur, susmak bilmez  maşallah.*Allah herkesin çocuğunu korusun,  bağışlasın ve uzun-sağlıklı ömürler versin efendim...*amiiiiin ;)


Ömür dedim de sanırım bu çiçeklerin de ömrü az olacak, bu kış pek bir yağmur kar görmediğimizden bunu dile getirişim...gerçi 2-3 gündür sağanak ve dolu gelip sokakları yıkıyor, kuru dallara can veriyor ama çiçeklenmek için erken gibime geldi... bugün bir arkadaşımla bu mevzuyu konuşuyorduk: -ne bilsin ağaççağızın aklı  mı var ki? deyişi çok hoşuma gitti.

-Hoş bizim aklımız var da noluyor ki?!
olmayacak baharlara çiçeklenmek desen bizde,
kardeş kavgası desen,
dil savaşı bizde,
din savaşı bizde,
hakka riayet etmemek bizde...
aklın varmış kime ne fayda?...değil mi ama?

Neyse en mühimi: bahar geliyorum dedi...
söyle okurlarına benim için çok da masrafa girmesinler, vay temizlikti, vay boya-badanaydı...yorulmasınlar...çiçeklerimin, çimenlerimin kıymetini bilsinler dedi.
-"unutma beni" ler unutulur mu dedi...


unutma beni bu çiçeğin adı..ha bir de böcüğümüz varmış, uğur böcüğü:)

Bir de şey dedi: pasağa kire de batmasınlar,  bahar temizliği diyerekten evde temizlik  terörü de estirmesinler...

Bahar geliyorum dedi, inanabiliyor musunuz, ben inanamıyorum da...
bir de leylaklar açsın seyredin manzarayı...erguvanlar...hele de güller!


Polenler de yollara döküldü ama, unutmamak gerek. Alerjik bünyeliler şimdiden mendillere yüklendi, salya sümük olmamak adına dualar edildi...siz duymadınız mı yoksa...a-aaa!
evdeki çiçeklerim bir coştu pir coştu yani...aşağıdaki menekşeler benim bahar dallarımdır efendim, oyy oyyy oyy...kıyamam onlara ben ya!




İşte ufukta da bahar şarkısı ...
o güzel hatun da kim...bakayım bakayım, Canan Erçetin'miş...
bizler için ve bahar için söylesin mi efendim
- söylesin bre!söylesin kuzucuğum.

http://www.youtube.com/watch?v=HF7qRCrWpQ4
Gönlünüze de bahar gelmesi dileklerimle...
Bloğunuzun meleği:)
sağlıcakla kalasınız e mi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...