23 Ağustos 2017 Çarşamba

İNTİHARA NE HACET-ŞEKERE-UNA-YAĞA DİKKAT!

SELAM DEĞERLİ OKURLARIM,

 Bugün kendim için bir iyilik yaptım ve şekeri azaltıp bırakmaya karar verdim;
ben ki sıkı bir çikolata severimdir, dondurma dediniz mi akla gelen tiplerdenimdir....
bırakıyorum arkadaşlar...
ŞEKERLE OLAN İLİŞKİME SON VERİYORUM
ONU BOŞUYORUM VE KENDİMİ VE RUHUMU ÖZGÜRLEŞTİRİYORUM!



Bana yardım etmenizi, şekeri bırakmanızı istirham ediyorum canımcıklarım :)

bebişime hamileyken de şekeri bırakmıştım,

zorda kalmadıkça yememiştim ve çok sıkıntılı süreçler içerisinde ne azından şekeri hayatımdan çıkararak kanser olma riskimi azaltmayı o gün için başarmıştım. Sonra ne mi oldu, hayatımı alt üst edecek bazı olaylar oldu-aslında ben değer vermeseydim altüst edecek şeyler de değildi, ancak hamileyken daha konformist oluyorsunuz, bebeği ve kendinizi korumak adına-  bu olaylar sonrası şekere komaya girecek kadar geri döndüm...

Stres ve şeker beni komaya sokunca....bebişi mecburen aldılar günü gelmeden...
bu bebeğime 1 ay erken doğmaya, hayata daha yeterince hazır olmayan bir organizma ile katılmaya sebep oldu...ŞÜKÜR ki felç olmamıştım, şükür ki kıyısından dönmüştüm ama şekerle olan ilişkim boyut değiştirmişti...

çok çektim, halen de çekiyorum: bel çevrem genişledi, göbeklendim resmen bir dönem!
beni tanıyanlar bilir normalde zayıf biriyimdir sağlıklı oranda, ama bel çevrem beni kolestrolle tanıştırdı...daha doğrusu kolestrolüm de çok yükseldi ve belim genişledi! oooof offf....kimisi senb annesin olur bunlar dedi, kimisi süt hormıonuna bağladı derkennnn kolestrolüm yerleşti!

şeker-kolestrol- stres ...hayatı zindan edecek şeyler bilirsiiniz.

kısacası unu , şekeri, yağı azaltıp kendimi fabrika ayarlarıma döndürmeye kara verdim :=))

darısı başınıza...


çektiklerimi bilseniz sabır abidesi diye kültürel miras listesine adımı yazdırasınız gelir bence.

neyse, sözü gevelemeyip size bu hususta bir video izletmek istiyorum .
Youtuba kanalaındaki bu vşdeo aslında  bir filmden esinlenerek hazırlanmıştı, izlemenizi öneriyorum, ben üşenmeden seyrettim.
bazen bilmek yetmez, unuturuz çünkü, hatırlamak ve uygulamak,
tekrar etmek şarttır.
bayram öncesi bu kararı sizler de verin...
kurban bayramı geliyor ne de olsa, gelsin manfgallar, gitsin ağızdan baklavalar börekler...
yok artık, dur deme zamanı melekcik!

en çok kalp krizi, kardiyovasküler sorunlar , inmeler bayram sonu oluşuyor yıllardır, nasıl görmezden gelirsiniz?  bu dertlere dair sağlık sektörü, ilaç firmaları sıkı mesai yapıyor ve hatta iyi para kazanıyor istemeseler de...onlar da eminim sizin benim sağlıklı olmamı isterler...

ÇÜNKÜ hayat değerli :)


şekerin zararlarıyla başlayın...hatta videoyu otomatik oynata ayarlarsanız youtube kanalında, devamında konuyla ilgili ABD'de yayınlanmış diğer bir çok içerik de ellerinizin altına seriliveriyor.

Bilgiye ulaşmak bu kadar kolayken, uygulamamak neden?
intihar etmek neden?

***şeker-un-yağ intihar bi çeşit çünkü!
FELÇ RİSKİ ,
OBEZİTE RİSKİ,
KALP KRİZİ VE ÖLÜM,
KARACİĞERDE YAĞLANMA,
KANSERRRR....
ÜMMÜN SİSTEM BOZUKLUĞU,
DEPRESYON,
ANKSİYETE,
HİPERAKTİVİTE VE DAHİ DİKKAT EKSİKLİĞİ...neden arttı? düşünün bir neden?

oysa can kıymetli,
siz kıymetlisiniz,
dahası...




evrende bir tane daha senden var mı okurum?
***YOK TABİİİİ :)
 bu videoyu Haluk Tatar Hazırlamış, eline sağlık, ben kanalına abone oldum, siz de olun isterseniz, bi bakın bakalım :) 436 dolar kazanılmış ve tamamı burs olarak verilmiş....helal böyle güzel insanlara.
devamı gelsin inşallah!


izleyiverin gari :=)


eğer açmıyorsa bunu da tıklayın ya da youtube da arayın...
bırakın şu şekeri , unu, yağı ...öfkeyi...
sarılın hayata ...hadi ne duruyorsunuz!

GÜNÜN KARİKATÜRÜ



SÖZ meclisten dışarı...azıcık da tebessüm ama :))

 marifet saça bakmak-uzatmakta değil, onun çevrelediği beyne iyi bakmakta ablacıııım ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...