19 Nisan 2013 Cuma

NE İZLESEK BU HAFTA?

NE İZLESEK?
Ben geçen hafta sonu Oblivion adlı filmi izledim,
bilim  kurgu tarzında bir film, baş rolde Tom Cruise var.
MOrgan Freeman, Olga Krylenko da var filmde.

Tom Cruise bu filmde bir teknisyeni canlandırıyo, insansız hava araçlarını kumanda eden, onaran bir teknisyen...Dünyada insan ırkı adına çok az insan var, Scav diye bir tehlike, bir düşman var üstelik. Dünyada yaşanacak yer kalmamış pek...izlerken hüzün veren görüntüler, çok gerçekçi manzaralar...


Jack-Tom görevini bitirmek üzeredir ki birden işler renk değiştirir...
Bu filmi izlemenizi öneririm, Dünyanın gelecekte olabileceği hali belki de budur...böyle giderse yani:((
10 üstünden 8 derim ben, nacizane görüşüm budur.
Oblivion filmi:  bakış açısı olarak Ada-The Island- filmine de benziyor, senaryo çok yakın geldi bana.


Gerçi eskidi Ada...üstünden yıllar geçti belki ama ben hala unutmuş değilim ki Ada filmini önermiştim önceki yazılarımdan birinde. Scarlett Johanson, Evan  McGREGOR  ve Mıchael Clarke Duncan gibi oyuncuların yer aldığı o film de izlenmeye değerdi.

Sizlerin bu sıralar önerdiği filmler var mı?
*Mesela Kelebeğin Rüyası filmi? nasıl acaba...
-gitmek gelmedi içimden bu filme nedense, çok konuşulup çok eskitildiği için olabilir...

*"Selam"  filmini izleyen bir yakınımdan beğenilerini dinledim, duygusal bir film diye okudum. İzlemiş değilim.
İşte benden size bugünlük de bu kadar değerli okurlarım.

***Jim Carey ve Kate Winslet'ten Sil Baştan filmini de DVD olarak izleyebilirsiniz, sinemalarda oynanalı yıllar oldu netekim:) Unutmanın ne kadar değerli olduğunu, unutmamanın acı verişini anlatan bir romantik filmdir kendileri...



*Bugünlük de bu kadaar canlarım.
Görüşmek üzere. Orta Avrupa fotoğraflarımı  paylaşmadığım hatırlatıldı, ilk fırsatta diyorum, yorum gönderenlere ayrıca teşekkür ediyorum.


Okumanız şekerse yorum yazmanız baklava benim için;)))
Kendinize iyi bakın canlarım!


GÜNÜN ŞARKISI
Sil baştan başlamak gerek bazen, hayatı sıfırlamak...
Sil baştan filminin ismi bana bu şarkıyı çağrıştırdı: Şebnem Ferah söylesin sizler için efendiiim.

Umarım siz de beğenirsiniz.

İyi bir hafta sonu dilerim!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...