17 Nisan 2013 Çarşamba

GÖZ YANILMASI




Hayat bazen öyle işler açar ki başınıza...
gördüklerinize inanamazsınız,
olsa olsa göz yanılmasıdır,
hayaldir, kabustur, rüyadır...


aslında hayal güzel şeyler olmalıdır,
güzel olmalıdır ki getirecekleri de güzel olsun;
aksi takdirde kabus olur!

oysa bazıları oturup
kopan bacaklar,
kırılan kollar,
kalpler hayal ederse
bu gördüklerinizin göz yanılması olmasını dilersiniz!


müdahale edemiyorsak başkalarının hayallerine
kurbanı mı olmalıyız?
dünya yerine bıraktıkları çöller,
kurumuş göller olacaksa
bu sadece kabus olur Tanrım!


göz yanılması...
ilüzyon derler yalana da...
isterim ki göz yanılmaları sadece ve sadece
daha yaşanası
bir dünya,
bir ülke,
bir mahalle,
bir sokak,
bir ev bıraksın hepimize...



göz yanılmasıymış geçti diyelim
tekrar gözlerimizi açtığımızda!


her sevmediğimiz görüntüye,
sevmediğimiz sese,
istemediğimiz cümleye,
işe
göz yanılması muamelesi de yapmayalım sonra...

sevmediklerimize "sen yoksun" demek,
istemediklerimizi hiç saymak değil doğru olan...
istemediğin şeyler başına gelmeden
tedbirini almak,
mücadele etmek,
yoluna koymak,
ikna etmek gerekir
ve de kabullenmek...
olmuyorsa:
bükemediğin eli öpmek!
-hayat "birşeylere ve birilerine rağmen" değil,
-"birşeylerle beraber"  akmakta baksanıza...
gözlerinize inansanıza!!!
yalan söyledikleri de olur gözlerin
ancak bu kez başka...
Meleğiniz.

GÜNÜN TEBESSÜMÜ
Aslan gibi bir jest...helalll be dede!


a dostlar baksanıza bizim haylaz gülüyor şimdiden! 
tabii gördün peşin organik gıdayı gülersin şirincik:)

GÜNÜN ŞARKISI

***Değerli okurlarım bugün size şarkı seçmekte zorlandım, öyle güzel şarkılarımız var ki hangi  birini seçeyim bilemedim.


-Sonunda karar kıldığım parçayı fotofinişle seçtim:
-Sıla bir boy farkıyla birinci geldi...
Maşallaaaah iyi boyu var bizim güzel hatunun:))
Sıla söylesin: Aslan gibi...
Özüme Sözüme Döndüüüm!
         http://www.youtube.com/watch?v=IsfBx_F3kl4
*Çatlak bir klip olmuş ama tatlı şımarıklıklar canııım;) deeeel mi?
         *Hadi ben kaçıverdim bir çırpıda, işim çoook!
işiniz yoksa yardım etseniz azıcık sevabına...olmaz mı?
blog dostluğu okuyana kadar
arkadaşlığımız mendil kuruyana kadar mı?
                                       ben de ağlarım işşteee:.....(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...