26 Ekim 2014 Pazar

EKİM BİTERKEN ANKARA







EKİMi BİTİRİRKEN            

Günler günleri
Aylar ayları kovaladı canlarım
sonunda yapraklar da sarardı, kazak mevsimi de geldi,leylekler çoktaaan terk-i diyar eyledi...




SON baharı gelmekte belki de kimi gönüllerin...
EN SON DEMLERİ O GÜZEL GÜLLERİN!

Dermanına koşmada bir parça güneş
solgun gönüllerin...






İşte böyle canlarııııım,kimimiz de ömrünün sonbaharındadır, kocaman bir ömür kadar güzel ne olabilir ki?Ve süreçte değişmeyen de değişimin kendisidir gerçekten de...
GÜNÜN ŞARKISI

Bugünlerde modum moduma uymaz oldu canlarım, bakmışsınız klasik müzik dinliyorum bakmışsınız kıvram kıvram rock, bakmışsınız yanık yanık türkülerle doluyum...mevsimin değişkenliği baya baya uğradı canııım :)

İşte yine o kararsız anlardan birine enk geldiniz, off, ne çok alternatif var yine, seçemiyorum yani...
ben de  daldan dala şarkılar seçtim işte, azcık modunuz değişecek ama naparsınız, havaların değişkenliğine sayın bre...yukardaki linkte Raga Oktay ve Yıldız Tilbe'den GİTME KAL sizi bekliyor...çok romantikkk çoooook   : >...(
bu kadar yalvarıştan sonra, bunca içtenlikten sonra kim gidebilir ki? Ben olsam gitmezdim diyenler el kaldırsın...onlara tatlı ısmarlayacağım da ;) balkabağı tatlısı...
Yonca Lodi'den gelsin: 12 AY...
sebebi oldun bana içimdeki sevincin desin...


çok şirin değil mi sözleri...aşk kokuyor...sonbaharda cadde kenarında boy veren ulu çınarların yaprakları şöyle azıcık yağmura değince kokar ya mis gibi, işte bu şarkıda aynen öyle bir koku anımsattı bana...
öyle romantik ki ooy ooyyy oyyy!
 

Dünya durdukça nefes aldıkça,
Ölüm bile seni benden almasın
BEN AŞKIN GÜCÜNE İNANIYORSAM
SEN BU ŞARKININ ADI OLMALISIN
-SANKİ içinde bir dua barındırıyor, ölüm bile seni benden almasın ne demek yahu, eridim şu kedi halimle :) 

ve son şarkımız acıcık renkli oluversin bakeeem :) Sertab Erener söyleyiversin:
 http://www.youtube.com/watch?v=uijqDKT9zNQ

bu da çok şeker yahu, damağımdan gitmiyor tadı ne yalan söyleyeyim...
aptal aşıklar oluruz ya zaman zaman, işte o anlara atıf bir şarkı...SÖZ SÖZ! deriz hani...
demekle kalırız ;) sözler "söz olup" uçar gider, yazmak mı lazım acep???
-çok cıvıl cıvıl bi klip,kızkıza...ohh ne ala...
MERAKLISINA :  laf aramızda kaçırdık SERTAB ERENER'İ DE sevgilisi Demir Demirkıran'ı da...ülkenin gidişatını beğenmeyip ABD'ye gittiler..beyin göçü mü dersiniz, gırtlak-yürek-ses göçümü bilemem...gittiler canımcıklarım, savaşmaktan tüm yorulanlar gibi belki de...

AÇEYDİİİM KOLLERİMİ, GİTME DİYEYDİİİMMM...GİTMEEEE...SERTAAAB!
işte ızdırabım bu şekil ey halkım, severim kendilerini az biraz...
bugünlük de bu kaadder :)
sizin olsun en güzel şekerlerrrr....
 vee     MELEĞİNİZ GİDER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...