22 Kasım 2018 Perşembe

benim adım kıpkırmızı

benim adım kırmızı...


renklerin en göz alıcılarındanım belki de...
öz güvenim yüksektir biraz işte bu yüzden.

kamuflaja filan gelemem öyle...neysem oyum, saklanamam...
öyle ortalık yerde olmasam bile çarparım işte göze...


 enerjinin rengiyim mesela...
enerjik alanlar oluşturmak için seçerler genelde beni canımcıklarım...



dudaklara çok yakışırım böyle, kıpkızıl, aşk gibi.
hele yanaklara...
çok tatlı dururum yahuuuu...
al-lık sürerler hanımlar, benim cazibemle örtünürler adeta :)
zerafetim yeter benim canımmm...
saygınlık sembolüyümdür, öyle herkes taşıyamaz beni üstünde...
bu yüzden :

"ALLAR YAKIŞIRKEN 
eller bakışırken güzeldir" demişler atalar.
kırmızı halı olur serilirim ayaklar altına bazen de...



var oluş sebebimiz aşktır madem;
aşkla söylemeliyim ki "aşkın rengi" derler benim adıma...
karşılıklı aşkın tanımıyım aslında,
- tonum koyulaştıkça  kara sevdaya çalar bir hal alırım canlarım.


kalp atışlarını hızlandırırım gören insanda...
sürekli kırmızıya maruz kalmak da yorucudur ha, söylemeden geçmeyim.


turuncunun tonları vardır mesela, 
-turuncu dedimse benim sarıdan olma çocuğum turuncudur :)
hazan yapraklarına verdim o tonlarımı,
özellikle de sarmaşıklara çok yakışıyorum ya ben...



kırmızı prestij ve lüksü simgeler bir de, kendimi övmüş gibi mi oldum bilmem ama,
öyleyim vallaaaa;)





HAVALIYIM YA,
HAVAM BATSIN :)))


GÜNÜN KARİKATÜRÜ


GÜNÜN ŞARKISI 

bugün sizlere önereceğim şarkı Ala gül... FUNDA ARAR söylesin o zaman...sizlere gelsin...
bir de öğretmenlere gelsin...öyle ya ; yarın 24 Kasım:) 

-aaa ne çabuk kasım bittiii :=()

Funda Arar - Alagül (Official Video) - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=q-P5COwacgs
bir de tüüüüm kadınlara gelsin madem ki DÜNYA KADIN HAKLARI GÜNÜ 25 KASIM....


KADININA gereken önemi vermeyen bir toplumun kalkınması beklenebilir mi ?!
Bu sene yurdumuzda 363 kadın öldürülmüş 10 ay gibi bir süre zarfında...
cinsel istismar desen o da berbat bir durumda...
Senin anan- bacın yok mu derler işte böyle durumda!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...