27 Ağustos 2013 Salı

GÖZ BEBEKLERİ ÜZERİNE

GÖZBEBEKLERİ ÜZERİNE

ellerinizi değdiğiniz her yerde
çiçekler açtırın
aşk çiçekleri olsun bunlar, kan çiçekleri değil...

ağzınızı açtığınız her kelime her ünlem
sevgi koksun buram buram
savaş, kin, kıskançlık, hınç değil...


toprak koksun saçlarınız
ölmeden de toprak olmalıyız
duru
yalın
katışıksız
toprak gibi cömert
ana
sevgili....
toprak kadar muhterem
saf....


göz bebekleriniz sevgiye büyümeli
öfkeye, acıya değil
es geçmeli kötü görüntüler göz bebeklerinizden
demem o ki baktıklarınıza ihtimam göstermelisiniz
göz bebeklerinize bebeklerinizmişçesine özenmeli...
her baktığınız şeyden
birşeyler katmalı ruhunuza onlar
sizin en değerli varlıklarınıza halel gelsin istemem...

demem o ki
baktığınız şeye
yürüdüğünüz yola
ne iş üzre olduğunuza
neden dünyada olduğunuza
nasıl biri olduğunuza
göz bebeklerinizin nelerle karşılaştığına
-dikkat etmelisiniz a dostlar!-
 

DEMEM O Kİ;
Göz neye bakarsa gönül ona AKAR!


Yazan: Melekay
27 AĞUSTOS 2013


 GÜNÜN ŞARKISI
Gözleri güzel,kendisi güzel bir şarkıcıdan bir şarkı seçtim bugün size:
***Emel Sayın ve Gözler Kalbin Aynasıdır...

"Gözler kalbin aynasıdır
yalan nedir bilmez onlar
siyah mavi, yeşil olsun
Aşkı inkar etmez onlar...

Şiir gibi roman gibi okuyorum ben aşkını
öylece bak gözlerime
çevirme hiiiiiiç bakışını..."of of offff...çok romantik yaa:¨)
http://www.youtube.com/watch?v=FQyT-0iLcF4

Yaaa bir kadın her yaşta  güzel olabilir mi diyenler, demek ki oluyormuş...o yüzden vay yaş aldım, vaaay yaşlandım, kırıştım felan diye kendinize de çevrenizdekilere de hayatı zehretmeyin canımcıklarım....
Bu günlük benden bu kadar...

Son olarak bir de karikatür buldum gözler kalbin aynasıdır diyen...işte şurada...

GÜNÜN KARİKATÜRÜ
***Ne demişler yarım hoca imandan, yarım doktor candan eder...o hesap işte.
***Bi tane daha buldum ama küfürlü bi karikatür...çocuklar okumasın...
Kalın sağlıcakla değerli okurlarım, görüşmek üzere... 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...