21 Haziran 2013 Cuma

acaba nedir nedir nedir?

HERKESE ÇOKÇA SELAMLAR...
ben yine gezdim geldim ey dostlar...
patates kadar olsa da ayaklar
kulaklarıma vardı benim dudaklar:))


AZ SONRA...az bekleyin loooo...diyerekten merhaba  ve elvedayı aynı anda dercesine kaçıyorum huzurlarınızdan...


acaba nereleri gezdim, gördüm...
fotoğrafladım, yorumladım?


SÖYLEMİYCEM İŞTEEE...
meraktan azcık çatlayın napalım..
neyse kıyamadım yine size, işte ipucu olan bir fotoğraf!



KAÇTIM BEEEN...
veni, vidi,vici;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...