9 Ocak 2013 Çarşamba

her yerde kar var...

herkese kucak dolusu kar...
sana bana ona...

aslında ben almasam da olur, çok sevenlere versek bu karları...kâr değil tabii, kar...
kim korkar kardan- hain kurttan diyeceğim sandınız değil mi....kurttan değil işte- kardan!
*cevap: BEN:((
duymasın şirin kar kristalleri  bu sözümü, onları sevmediğimi sanmasınlar, mazallah şekillleri bozuluverir falan..aman aman  bir de iklimleri küstürmeyeyim kış kış...sebep olmak istemem.

Ama ne yapayım yani a değerli okurlarım  sev-mi-yorum yahu karlı günlerde çalışmayı, işe gitmeyi...zul geliyor, zulüm geliyor...hatta HAZİİİN GELİYOORRR! Arabesk şarkı misali:
-Hazinnn geliyor
hazin geliyor
kış mevsimi bana zulümmm ge-liii-yoooor!

yalanım varsa ne olayım, bırakın evde uyuyayım ve uyandığımda bitsin bu acı gelsin ilkbahar yaz...
hatta 3 mevsim olsun diyeceğim azıcıcık bilgim olmasa dünyadanın dengesine dair...

ya işte 3 mevsim olsun diye bile dua edemezsin 3 gram beynin, 3 gram bilgin -aklınfikrin olursa!!!demek ki bir acı çeken bilginin dediği gibi:BİLMEK ACI VERİR, MUTSUZLAŞTIRIR...doğru yani, doğanın dengesini korumak adına hayal bile kuramaz mı insan canııım...

nerde kalmıştık, kışın elinde salep-çay varsa, karnın toksa, yemek önüne gelmişse, üşümemişsen işe gidip gelirken, sabah yataktan mutlu mesut kalkabiliyorsan, açlar yoksa çevrende, karda terlikle gezen çocuklar yoksa çevrende, karları izliyorsan pencere önünde sıcacık yuvanda ha-ri-ka değil midir o kış?

Sahi var mıdır bunca sıkıntı arasında kışı seven, gerçekten seven ama...kalbi kırılmasın zavallının diyenler de dahil...bence mazoşist bir sevgidir bu...pencere arkasından seyretmek değil kastım yemyeşil çamlardaki karları...onu ben de severim canımcıklarım:))
gerçi dünyada insanlar çeşit çeşiiiit...gri ve basık, koyu yağmurlu havaları seven bir tanıdığım var eksik olmasın, numunedir bu zat benim için, kışı da sever üstelik...yazı sev-mez! bana ters tabii, ama saygı duymalı elbet.

10-01-2013 Güncellemesi Notu:
Sarıkamış  Faciasının  98. yıl dönümünde bu yazdıklarımdan utandım bugün. Prof.Dr. Bingür  Sönmez ve Sarıkamış Şehitlerini Anma yürüyüşüne katılanlar kadar olamadık belki...-28 derecede bile yürüdü bu ekip yani, kızdım şimdi kendime...gerçi ben de -20 derecede çalışmış biriyim parmaklarım soğuktan birbirine yapışsa da....
Bu vesileyle Sarıkamış Şehitlerinin de ruhu şaaad olsun diyelim.Anzaklar ataları için geliğ taaa Dünyanın öte ucundan Anzak atalarını anarken sempatik geliyor, değil mi? ya bizim atalarımız ve onların itibarları...işte bu notu bu yüzden ekledim sevgili okurum bloğuma...unutulmasın diye!


 
GÜNÜN ŞARKISI
Bu kadar kardan bahsedip de, konuya başlık yapıp da üstelik bir de Nilüfer söylemişse o şarkıyı ben buraya yazmasam olur mu a canlarım?! Mümkün değil ve ötesi yani...romantizmin dibine vuralım canlarım...


işte Nilüfer...işte size HER YERDE KAR VAR...
http://www.youtube.com/watch?v=Ldvcm32fwKA

Kendinize iyi bakın değerli okurlarım, karda kaymayın aman, elleriniz cebinizde gezmeyin:) düşerseniz kaldıramayabilirim...Eee ne demişler:

"-Önümden yürüme, ardılın olmayabilirim,
  Arkamdan yürüme liderin olmayabilirim,
  Yanımda yürürsen yoldaşın olabilirim."

***Yolunuzda  yoldaşınız olurum ama kusura bakmayın toprak oluuuup daş olamam:))
Görüşmek üzere canımcıklarım.
Meleğiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...