7 Şubat 2016 Pazar

derya deniz misaliiii

KOCAMAN KOCAMAN MERHABALARIMLA İYİ PAZARLAAAR :)

Koca bir ayrılıktan sonra ben yine burdayım ,
*** yine nefes alıyorum çok şükür...

Aldığımız nefese,
gördüğümüz güneşe,
sevdiğimiz insanların hayatta ve sağlıklı olmasına,
sevdiğimiz şeyleri yapabilme özgürlüğüne,
istediğimiz ve sevdiğimiz şeyleri yapabileceğimizin ümidine,
özgür bir ülkede -her şeye rağmen- yaşayabildiğimize,
hissettiğimiz mevsimlere,

aldığımız tatlara,
algıladığımız hayata,
gökteki beyaz mavi her tür buluta,
hatta uğur böceğine; kırmızı kanadıyla...
 
hayatımda çok şey mi değişti? aa..hayır..ama güneşin bu canlı tonu bugün beni yazmaya motive
etti...
uykusuz gecelerimin ardında hep düşündümi gündemi yordadım gündemden yorulduğum yetmezmiş gibi...sanki dünyayı sen mi kurtaracaksın,
sanki dünya yıkıldı da altında mı kaldın diyenler oldu,
* sağolsunlar varolsunlar da varoluş meselesi o kadar basit değil bence...
açık kapılar olmalı ki insan umudu içeriye davet edebilsin :)
*** Güneydoğu'da, Trakya'da ülkemizin  her yerinde acılar ölümler devam ediyor, zihnizin bir yanı hep oralarda, o olaylarda...öyleyken böyle, bizde moralimizi yüksek tutmaya çalışsak iyi olmaz mı?
-tabii ki delirip de herşeye gülün, amannn boşver deyin, takmayın demiyorum...ama haaaaala işler düzelmediyse Rusyayla kavgalıysak, Suriye'den çiçekler yağmıyorsa başımıza, bölüm bölüm bölmek için planlar projeler almış yürümüşse, salgınlar virüsler gırla gidiyorsa, hava sıfırın altında kalmaya yemin ettiyse uzun bi süre...işler bu raddedyken sağlam-sağlıklı kalmak her kula nasip olmaz sanırım...1 ayı geçiyor virüslerle bakterilerin içimdeki rant mücadelesiyle cebelleşeli...
***zatürre olmuşum yine üstünüze afiyet :(( çok çektim çoooooooook...nefes alamaadım  hiç örmeğin, acillerde şişelerle dost oldum beni hayata bağlayın deyü serumlarla ve oksijen maskeleriyle toprak oldum daş oldum yoluna yoldaş oldummmm.
...amacım bana acımanızı sağlamak da  değil ama bana azıcucuk enerji yollasanız şöyle çakralarım ısınsa hiiiiç fena olmaz canımcıklarım !henüz iyileşemedim de ondan.

 
hayatın bir güneş ışığıyla bile istenirse en tatlı yönlerini görebileceğimizi farkettirmek istedim, yoksa oradan bana transformatörlerle pozitif enerji yollasanız anca iyi gelirdi...-bu arada enerji üreten transformatör deeel miydi yavvv, liseden aklımda kalan bu- emin olmak adına elektrik-hidroelektrik-nükleer santral da diyebiliriz...
***amma en gelişmiş santral BEYNİMİZ işte hhehhe!
NABER NÜKLEEER SANTRAL...NANİİİİK :))
 
sadelik, neşe, hobiler, mutlu bir gülümse, yeni açan bir çiçek...
soğukta içilen bir sıcak sahlep...
ellerinizde sıcacık bir kestane grubu mesela içiniz ısıtsa fena olmaz değil mi?
öyle de güzeeeel, böyle de güzeeel şey yaşamak netekim!
HAYAT KANDİSKY TABLOLARI GİBİ KARIŞIKKEN  ÜSTELİK...



yazacaklarım çok ama vaktim şimdilik yok, kendime şöööyle bol köpüklü bir Türk kahvesi, yanına Eti Karam Bitter...ooooooooooooooooooooh gel keyfim gel :) darısı başınıza dostlar..
ha bu arada Gülse Birsel'in bugünkü yazısını okuyun derim naçizane.
hoşça, dostça ve esen kalın canımın çekirdekleri!
cennetir dediler Güneş'in doğduğunu...
***belki de bu şarkı beni size anlatacaktır...bayılıyorum ya bayılıyorum bu şarkıyaaaaa!
kahvem soğudu, gidireeem!
işte size günün şarkısın :
*** DERYA DENİZ...
İLYAS YALÇINTAŞ VE BÜŞRA SÖYLÜYOR'MUŞ, şimdi öğrendim ENBE orkestrasındanmışlar...
helalllll....ne de güzel yapmışlar yaav
https://www.youtube.com/watch?v=EyiEP3BN5xQ



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

KEDİDİR O KEDİ :))