20 Eylül 2013 Cuma

LANA DEL REY...sana benim rey!

merhaba değerli okurlarım,
İstanbul'a Lana Del Rey geldi, hoşgeldi...

iyi bir ses iyi bir yorum ve ayrıca güzel hatundur kendisi...her ne kadar seçimleri tartışmalı görünse de belki de reklam aracı olarak kullanılmaktadır, kim bilir...özellikle summertime sadness klibi...

***sanki intihar etme eğilimş var bu kızda ya, demedi demeyin yani canımcıklarım...genç ölmek ister gibi, çocuklukta atlatamadığı bir travması var gibi, yaralı bir yürek gibi bence...abartıyor muyum sizce...hanım hanımcık görünmekle ve artistlikle saklıyor acılarını sanki...oysa hırçın ve sert, kırılgan ve bıkkın sanki...
-psikiyatr değilim ama olsaymışım belki iyi olacakmış meslek hayatım ne dersiniz?;))
-ne mutsuz, ne masum ama ne de hoş görünüyorsunuz efendim...

***neyse canımcıklarım, hatunun bir şarkısı var ki of ya diyorum, ne  söylemiş...vayyy vayy vayyy...

azcık buruk,  melankolik bir tipi var...sesi de öyle, üst üste aynı formda 3 şarkı okusa sıkılırsınız ama neyse ki müziği inişler-çıkışlar ve oyunlarla süslü...

gencecik ama yolun sonuna gelmiş starların ışığı var bence onda, dinleyin bakalım benim favori şarkımı beğenecek misiniz? dinlemek için linke tıklayın lütfen:)

http://www.youtube.com/watch?v=HO1OV5B_JDw

bir de şu şarkısı süper Carmen...
işte size Carmen şarkısı...hatun 2012 yılında oy çoğunluğuyla yılın kadını da seçilmişti. benim oyum da ona;)
http://www.youtube.com/watch?v=L6K8Uq88BEQ

gerçi saymakla biter mi hatunun şarkıları...
da ben kliplerini pek beğenmedim, ya hep aynı yönetmeni ve tarzını korumuş, ya da az biraz obsesif bir tarzı var...ölümler, dirimler derken bunalım kokuyor tıpkı acıyor acıyor acııyor diye ağlayan Göksel gibi...


***evet şimdi daha net gördüm ki Göksel Lana Del Rey takipçisi, aşkın yalanmış şarkısının klibi  örneğin...sesindeki tını yada..izleyen bilir, isterseniz bakın bakalım ne diyeceksiniz?işte Göksel işte Aşkın yalanmış...
http://www.youtube.com/watch?v=B1pFvPbzWlg

-yok, yok artık acımıyo kalbim meleğim...

ve de işte Lana hanım ve şarkısı"Desire" da da aynı tarzı gördüm ben, klip klibe benzer tabii, ama tarz da benziyor bence...
neyse bu akşam benden bu kadar dostlar, öyle yorgunum ve bitkinim ki dua edin de çabuk geçsin bu enerjisizliğim, yoksa az daha özlersiniz melekinizi ve melekinizin yazılarını ha...tehdit ederim ha...;))
görüşmek üzere.

***kısa lafın uzunu, ya da uzun lafın kısası:
     -Lana del Rey, sana benim rey!
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

KEDİDİR O KEDİ :))