6 Nisan 2013 Cumartesi

ILGAZ KUZUSU


***Taze bunlar taze tazeee...
Ilgaz kuzusu bunlar Ilgaz!
Aşağıda Ilgaz Dağına dair çekimlerim yer almaktadır.
-Dağda  20 santime yakın kar vardı,insanın kanı çekiliyor ne de olsa aşağıda 23 derece hava...

-Zirvede  hava 10 derece bile yoktu, serin mi serin...
esiyordu ki felaket! dondum resmen, zirvede bembeyaz kar var, yerde grileşmiş kar...hani kurt düşermiş ya yerde beklerken kara, o cinsten galiba.

Yol boyu da Barış Manço dinledim ki sormayın, bayıldım duygu sellerinde, Kızılırmak kadar derindi duyguları şarkılarının, hele bir ÇOBAN YILDIZI enstrümental var ki oooy oy oyyy, şarkının dibi;) tabir yerindeyse.Bugün onu da dinlenmenizi öneririm.
-Kızılırmak coşkun coşkun akıyordu, coştum yine dalgalanıyorum beeeen misali, yeni yeni sevdalanıyordu sanki Çankır'ya.

-Dağa varınca:  arabadan çıkıp 2-3 fotoğrafı zor çektim, ne de olsa hazırsızlık hakimdi gezimize, kalın da değildi üstümüz başımız...
***yol nereye biz oraya diye diye yol bizi Ilgaz'a kadar sürüklemişti, şimdi dönüp bakınca ne de iyi yapmışız diyorum...
***onu bunu bilmem yanınızda sıcak bir çay olacak şööyle dumanı üstünde tüten...bizim yoktu!Kaptan şoförcüğüm sağolsun acı diye beğenip içmedi, içirmedi...gerçi sonra güzel bir mekanda durduk ama o çay da acımıştı, mideler isyanda yani.

Doruk otek vardı, zirveye yakın...hoş bir yer, ama biz konaklamadık Ilgaz'ın soğuğunda, oksijenini alıp kaçtık...
sarı çiğdemler fışkırıyordu karların arasından, sarılı elalı gözlerle merhaba dediler bana," çok kalma zirvede, alışkanlık yapar haaa " diye de uyardılar:) sözlerini dinledim tabii ki.

işte ILGAZ!

Eriyen kar suları şırıldıyordu inceden inceden, doğa henüz uykudan tam uyanmamıştı aşağıdaki ovaların çiçekli dallarına inat.Terkedilmiş gibiydi Ilgaz Anadolunun sen yüce bir dağısın'ın dağı...

Şarkısını söyletmeden yolcu etti beni ilk seferinde, yeniden gel, uzun uzuun kal, kayak yapmayı öğren de git der gibiydi bana...

Aha şurası Doruk oteldir beyim, yaz kış açıktır hemiii;)

***Siz de alın başınızı bir değişikliğe imza atın canlarım...iyi gelecek eminim;)
Çalışmaktan gezmeye fırsat ayıramayan bir toplumun evlatlarıyız nitekim ama kaderimiz değil böyle kalmak!

Her geziden bir ediniminiz olacaktır, ne dersiniz?

-Çok bir para harcamanıza da gerek yok, sandviçle bile doyar insan...
-ille meymana meşmana mı yemek gerek yahu...?
Şu da olsun bu da olsun derse evden çıkamaz tabii insan...dökülün yollara gerisi kolay;)



GÜNÜN ŞARKISI

Hadise bir şarkı söylüyor yenile, dağlar banaaa, ben sanaaa, sen kendine hayran diye uzun uzuun.Madem ki konumuz dağdır, ahanda şarkısı da hazırdır, sizin için söylettim Hadise hanıma, VİSAL.
-tövbe tövbeee, ishal der gibi oldu ama neeeedelim:))
http://www.youtube.com/watch?v=rEjfXpadBNQ


Ben beğeniyorum Hadise bacımızı, ya sen ebe , sen  de beğenir misin?

*-Heee, ben de beyinirim, beyenmem olu mu?
pek güzel, pek de tatlı emme hala şu Beyons havasını atamadı yavrrım üzerinden...naha şuraya yazıyooom bi kendisi olsa daha ne başarılar görecek emme ona akıl goyan peh çohtur şincik, beni diyner mi dersiniz?eeey? anlamadım, eccük kıvrak söyliyiver evladım!!!

-beyenmedim oni...
neden derseniz, çoh zayıflamış evlatcuğum,  hastaluklu kimi...
gız dedüğün çiroz kimi olmayacag yavrrrum!!!

*Hadise hanımcığa bizden iletmesi diyelim ve bugünkü paylaşımıza son verelim.


 
*Size çok güzel bir hafta dilerim;)
** saygıyla efeniiim!
unutmayın beni güzelciklerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...