3 Aralık 2012 Pazartesi

ENGELLER, ENGELLER, ENGELLER

Merhaba değerli okurlarım,

Bugün 3 Aralık Dünya Engelliler Günü...










bugün kalbi fesat bağlamış,dolandırıcılık üzerine yüksek lisans yapmış,

yalanda hilede bir numara,

köşe dönmeci,

vatan haini,

eli kanlı "insaniyet engelliler"in günü değil de...


gözleri bizim kadar göremeyen,
elleri belki bizim gibi tutamayan,


belki ayakları yere basamayan...

belki kafasını bile tutamayan ama ağzıyla resimler, şahane tablolar yapan,











tek bacağıyla maraton koşan,

binlerce hinliği aklında tutamayan,

kulağı aletler olmaksızın duyamayan

ya da konuşamayan insanların günü....

Dünya ENGELLİLER günü...




ENGELLER KALKSIN...

Madem hayata bazı engellerle gelmişler,
ya da sonradan  kaza vs. sonrası bu duruma gelmişler -değil mi ki bizler de onlar gibi olabilirdik ve  hatta bir gün belki de olabiliriz-  sizlerden ricam:
Sizlerin
onların gören gözü,
duyan kulağı,
tutan eli olmanızdır.



Bizlerin yardımıyla mücadelelerinde bir adım daha yol katetseler fena mı olur?!
Yardım ama İNCİTMEDEN

Yardım ama GÜCENDİRMEDEN!
Yardım ama  kimseye GÖSTERMEDEN!

Empati kurarak yardım...
karşıdaki kişiye sorun: size yardım etmek istiyorum ama nasıl yapabilirim?
öyle ya herkes farklı...belki istemeyecek yardımınızı, ya da yardım etmeye çalışırken işini zorlaştıracaksınız kim bilir...

çok şahit oldum  elinde bastonuyla merdiven çıkmaya  çalışan birinin elinden pat diye değneğini alıp elimi tut diye el uzatana...sonuç: düşüş....
oysa belki karşıdaki alışkın değil birinin elini tutmaya,  bir el tutarak merdiven çıkmaya...
ya da değnek kadar güçlü değil elini uzatan...düşünmek de gerek...insanlık yapayım derken...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

KEDİDİR O KEDİ :))