8 Kasım 2012 Perşembe

EY AŞK!

 SELAM DEĞERLİ OKURLARIM,
Bugün aşkın kıyısında gezecek, sadece sularına ayak basmakla yetineceğiz...zira aşkı anlatmak haddim değil, aşkı anlatmaya teşebbüslerim de hep eksik kalmıştır  bana göre.


şekil 1-a. Balkan Türk kadını resmedilmiş.

işte aşkın meyvesi güzel bebekler, zinde sağlıklı ve tatlııı....

bu bebiş de denizden yeni çıkmış....inci tanesi mübarek:))
aşk bazen çiçeklerle başlar...
kimi için kaf dağının ardındaki ülkede yılda bir  kere açan mavi şakayık...
kimi için pembe yaban gülleri, papatyalar...
kimileri için de reel: kaktüs gibi...



egzotiktir aşk...
sana ve karşındakine göre otantik,
dışarıdan bakana süstür aşk, vitrindir...
içinde nelerin olduğunu ancak  ve ancak o aşkın maşuklarınca bilindiği...

bilinmeze yolculuktur aşk:
sırdır, gizemdir biraz da...
bilinseydi aşk olmazdı adı...

HAPSOLMAKTIR AŞK...
TUTUKLU KALMAKTIR BİR ÖMÜR TUTKUNUN ESİRİ VE ESERİ OLARAK!!!
ŞEKERDİR AŞK...
birtmesini hiç mi hiiiç istemeyişimiz bundandır...
Aşk dediğin:
Bazen yazın kar yağdırır insanın başına ....
bazen devlet kuşu gibidir insanın başına...
yanar yakılırsın
aşkını düşüne taşına...
bakmazsın ne kaşına
ne başına
ne de yaşına...

Bu dünya yetmez aşka- aşığa,
inanır aşkın  buutsuz ve sonsuzluğuna...
 

 GÜNÜN ŞARKISI

Bugün iki farklı tarzda şarkı seçtim sizler için:
-biri aşka dair ve romantik,
-diğeri gençliğe dair, koşmacalı, kaçmacalı sevinçli bir şarkı...ille seçim yapmak zorunda değilsiniz, ikisini de kaçırmayın derim.


1. ŞARKI; aşkın büyüsünü, herşeyin üstesinden gelebilecek kadar güçlü olduğu görüşünde olan hoş bir şarkı...
ZİYNET SALİ...-değişik bir sesi var bence-
HERŞEY GÜZEL OLACAK desin  bizler için aşağıdaki linkte.
http://www.youtube.com/watch?v=T8foqapDjKU



2. ŞARKI: One Direction balonlar, havuzlar içinde ne hoş bir klip çekmiş, izleyin görün efeniiim.
valla hayat dolu bir klip olmuş, orada olmak, balonun içinde ben  de yuvarlanmak hoplamak zıplamak isterdim:)) kim bilir belki de şimdiden yazı sıcaklarını özlemişimdir-  itiraf ediyorum değerli okurlarım :..((

http://www.youtube.com/watch?v=AbPED9bisSc

İlk  gördüğümde çoluk çocuk bunlar demiştim, ancaaak hiç de öyle değillermiş, lanlarında- işlerinde iyiler.

Bugünlük de sizinle çıktığım yolculuğun son durağına geldik değerli okurlarım,
malum iyileşemedim daha...eminim bana iyi dilekler yollamışsınızdır, emiiinim:)
Siz siz olun kendinize iyi bakın...malum mevsim 5. mevsim...o kadar dedim kendinize dikkat edin diye sonunda ben hastalandım...acilen dinlenme moduma geçiyorum ...pilim bitttiii!
MELEKİNİZ
bu resme BAYILLLDIM YAA:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...