9 Kasım 2012 Cuma

BENİMLE YEMEĞE ÇIKAR MISINIZ?

Selam değerli okurlarım,
bugün sizlere bir sorum var:

-bi yemek?

ya da:

benimle yemeğe çıkar mısınız?

Cevabınız hayır mı...e, bir daha düşünün derim, zira ÇOOOOOOK HAZIRLANDIM!



ne kadar da şiirsel bir sofra sunum var değil mi canlarım?





İŞTE İSPATI!






Bunca çabama rağmen haaala mı gelmeyeceksiniz...bir daha bakın bence:))


-E belki kahvaltı yapabiliriz, malum hafta sonu gayfaltısııı....



cıvıl cıvıl çiçekler, sizler gibi:))




çok şiirsel değil mi?
bu kaktüsler de çok tatlı, minicik, zahmetsizzz...

PEKİ YEMEK NE DERSENİZ:
ımmm, şeey, kusura bakmayın  bunca şeyi hazrılayabilmek için saatlerce uğraştım, baaaayaa bir alışveriş merkezi gezdim, dekorasyon dergisi falan okudum....YEMEK YAPMAYI UNUTTUUUUM..
-hay Alllah!!!!!


ben de diyordum sabahtan beri ben ne yapacaktım diye...tabiii ya yemek!
ee, napalım size kepek ekmeğine azıcık peynir var, onu yapayım şöööyle, mis gibi...tabii peynir biraz kurumuş, keş olmuş nerdeyse ama yöresel...market alışverişi falan da yapamadım zira...
olsun canım, afiyetle yeriz beraber:))
-ÇOK BECERİKLİ DEEEL MİYİM SİZCE?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...