18 Kasım 2012 Pazar

alışveriş gülleri



alışveriş

kürkler

çıplak hayvanlar üzerine


Güüzzel bir pazar akşamından selam olsun sizlere,
merhaba değerli okurum,
keyifleriniz nasıl, iyi mi?
herşey yolunda mı?
bulunduğunuz şehir sizi sahipleniyor, komşularınız size iyi davranıyor mu?
arkadaşlarınızla buluşup iki lafın belini kırabildiniz mi?
hobilerinize zaman ayırabildiniz mi?
gezebildiniz mi çarşı pazar...
tamir edilecek musluklara, gönüllere zaman ayırabildiniz mi?


şööyle koltuğa yaslanıp iki dakika soluklanabildiniz mi kaygısız?

tüm bunlara cevabınız evetse, siz zaten iyi-sağlıklısınızdır demektir...bu yüzden hal hatır sormama gerek yok aslında:) bir de:

ŞEHRİNİZİ SEVERSENİZ HAYAT SİZE DAHA KOLAY GELECEKTİR...
zira bulunduğunuz ortama siz enerji verirsiniz evet ama o ortam da size enerji verir...
Sevemediğim yerlerde bulunmak zorunda kaldığım zamanları düşünüyorum da bambaşka biri olduğum resmi çiziliyor gözlerimin önünde:(( ben iç bu duyguyu yaşamadım diyenlere sözüm: -Yani yok mudur sizin de sevmediğiniz ortamlar, şehirler, mekanlar canım kandırmayın beni şimdi...

Bir düşünün kendinizi, mizacınız değişmez mi orda? kalabalık, tıka basa dolu bir dolmuştasınız mesela, mesela kötü kokan bir asansörde, mesela çok ışıklı bir apartman dairesinde, hınca hınç ve tozlu  bir mağazada...ben agresifleşirim,  ne yalan söyleyim  keyfim kaçar.
sizlere çarşı pazar fotoğraf makineme yansıyanları  göstereyim istiyorum bugün...
Kızılay'da Yüksel Gümüşçüler Çarşısı, Metro alış veriş merkezi, Atatürk Bulvarı,
Etlik'te Antares  Alışveriş merkezi.

bu takılar Karanfil Pasajı Gümüşçüler Çarşısından...
ay taşı, margazit, sedef, yakut, zümrüt, hematit, zirkonnn...ne yok ki....

Osmanlı motiflerine eğilim var daha çok...Mevlevi, barok, tuğra, soyut desenler...say say bitmez.



 bu birbirinden hoş takıları  Karanfil Pasajında, Gümüşlük 'te Alper abiden çektim, sağolsun izin verdi, öyle ya vermez vermez dükkan onun değil mi....bir de Limon Bazaar'da Serdar Abim vardır  gümüş takı aldığım,sağolsun...

Şunu da belirtmeden edemeyeceğim: bizdeki takı çeşitliliği, yaratıcı modeller sanmam ki başka bir ülkede olsun...ülkenin dört yanında takı alma şansım oldu, yurt dışında da birçok mağaza gezdim bu alanda, bizdeki çeşitlilik YOK! malzemeler daha kaliteli ya da sağlam oralarda, fiyatlarda misli misli....Varsa yoksa Swarovski...

çeşit çok, takılar şık ve farklı...daha ne olsun...ALIN VERİN, EKONOMİMİZE CAN VERİN:)

-sahi neydi o kamu spotu TV.'De, iktisatçılar filan çıkıp sakız alıyordu hani...ekonomiye can verin diyen bu zatlardan bazıları mallarının çoğunu dış ülkelerden geitirp satan-candan- satıcılarmış meğer...sağolsunlar!!!


 bu ikili favorim.- çok sade ve çok şık bence..
-.kız biraz fazla mı dik durmuş ne?makyajsız çıkmaz bu sokağa...tuuu meymenetsiz...
*hadi iki dakika dedikodu yapalım dedim*
-adam da özel bir şirkette çalışıyormuş dediler..
.-yyaaa....sevgilisiymiş öyle miiii?:))tadında bırakalım değil mi.

şeytan diyor giy kuru kafalı şeyler, takın salaş şallar, atla motora...şehir kalsın uzakta....
hatta o halde işe git, akşamdan kalma desinler:)))
kuru kafa da herşey de var bu arada, moda...
bu fotoğraflar Zeki Collection'da çektim, blogumun adını verip giderseniz yardımcı olacaklarını söylediler:)sağolsunlar..
yalnız ne moda ne değil bunu kar odaklı şirketler değil, biz belirlemeliyiz değerli okurum, değil mi ama?
papatyalar  haaala var, oysa bildiğim kadarıyla papatya ilkbahar sonu-yaz başı için raflarda boy gösterir...turfanda galiba:))
oysa kasımpatılar tam mevsim ürünü afendiim, çiçekçi, çiçekçi,güzel çiçeklerim var...
almaz mısınız?


ormanda ağaç kavuklarına, gölge yerlere tohumlanan sıklamenler Ankarayı da sevmiş galiba...

baykuş da kullanılan motifler arasında...ancak daha çok aksesuarda görüyoruz bu gamlı baykuşlarımızı...

minicik şortlar, salaş bluzlar, hardal sarısı ve kırmızı, tarçın ve ekru en çok kullanılan renkler bu arada.
sahte kürk yine çok kullanımda...ama blog yazarınız der ki:

KÜRKE HAYIR!

Sırtınızda bir ayı, bizon, tilki vb. taşımayın a dostlar!

bu vahşete ortak olmaya değer mi...


varsın gerçek deri olması  çantanız ne çıkar...
oysa gerçek deri olsa zavallıların kürü çıkar..acımasızca üstelik!






ELİNİZİ KANA BULAMAYA DEĞER Mİ?


YOKSA SİZ HAALA..?



GÜNÜN ŞARKISI

 Bugün sizlere " kürke hayır "  isyanımıza uyaraktan :
Ben buraya çıplak geldim, utanmam yok diye bas bas bağıran hafif çatlak, bolca şeker bir o kadar da yaratıcı çalışmalara imza atan bacımızı:) çağırıyorum...işte huzurlarınızda NİLLLLL!

-kürk giyenlere ithaf olunur!!!
suni kürk,  deri vb. giyenler üzerine alınmayınız.
Nil Karaibrahimgil, ben buraya çıplak geldim diyor bir tık ötenizde...

Hayat size hep ama hep güzellikler getirsin...
Melekiniz:)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

KEDİDİR O KEDİ :))